Müügiinimest treeni ärikiirkohtinguga!

Eestis on järjest enam levima hakanud erinevad kontaktüritused, mis on ideaalseks kohaks uute kontaktide leidmisel. Business Speed Date ehk ärikiirkohting on midagi, millega me järjest enam kokku puutume.

Neid korradatakse nii eraldi üritustena kui ka suuremate ettevõtmiste, näiteks nagu Pärnu Konverentside raames. Ei ole ju paremat võimalust saada kümneid kontakte väga lühikese aja jooksul, et hiljem välja sõeluda potentsiaalsed koostööpartnerid.
 
Uuele müügiinimesele on sellised üritused erakordselt heaks treeninguks, mille käigus harjutada ettevõtte ärikontseptsiooni tutvustamist ehk nn liftikõnet paljude inimeste peal ning saada kohe sellele tagasiside. Kui visiitkaart ulatatakse, läks korda, kui mitte, siis tuleb teisi rõhuasetusi kasutada.
 
Samas on uskumatu, kui palju võib inimestelt kuulda erinevaid põhjuseid, miks nad aga sellistel üritustel ei soovi osaleda: peavalu, kiireloomuline ärikõne, uue logoga visiitkaarte pole kaasas ja palju muud seesugust.
 
Selle peale meenub mulle noor müügijuht meie viimaselt Turunduse Tulejoone seminarilt, kelle juurest pidime alati paarilisi edasi utsitama ning kes peaaegu kõikidelt vestluspartneritelt sai visiitkaardi. Kus oli Sinu ettevõtte müügijuht sel ajal?

Osale arutelus

  • Anu-Mall Naarits

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Ferrometal otsib B2B KLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

24. august 2017

M-Partner HR otsib VÄRBAMISTEENUSTE MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

06. august 2017

Käsi­raamatud