Kuidas oma uut müügimeest kutsuda?

Oleme ka siin blogis sarjata saanud sõna "müügiinimene" kasutamise pärast. Siiski, paljud ettevõtted, mis uue müügiinimese tööle võtavad, on dilemma ees.

Kas nimetada uus töötaja müügijuhiks või müügimeheks, müüjaks, kliendisuhete koordinaatoriks või muud moodi. Olen kohanud nii Eestis kui ka välismaal veel nimetust kliendisuhete evangelist.

Oleme ühelt poolt harjunud sellega, et juht juhib lisaks endale veel teisi inimesi, ja nii pole just põhjust müügimeest müügijuhiks kutsuda. Teisalt aga kliendi juures võib olla nimetusel "müügijuht" oluliselt suurem kaal kui nimetusel "müügimees" või "müügiesindaja". Samas ei ärata verivärsked koolilõpetajad müügijuhtidena ettevõtte suhtes mitte väga suurt usaldust.

Samas on ka neid staarmüüjaid, kes ei lepi vähema kui direktori või asepresidendi nimetusega, seda eriti rahvusvahelisele läbilöögi vajadusele viidates.

Olgu nende nimedega Eestis kuidas on, aga rahvusvaheliselt eeldatakse, et nimetuse "direktor" kandja on allkirjaõiguslik juhatuse liige ning tema lubadusi võetakse siduvatena.

Kuidas on teie ettevõttes lood müügiinimeste ametinimedega? Kas valite pigem boonusena kraad kangemad nimed või üritate nimega peegeldada täpselt tegelikkust?

Osale arutelus

  • Anu-Mall Naarits

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

FITEK otsib potentsiaalikat MÜÜGITALENTI

Tripod Grupp OÜ

16. detsember 2018

OMNIVA otsib INFOÄRI MÜÜGIJUHTI

Eesti Post AS

16. detsember 2018

Teabevara