Töökuulutused on igavad

Müügipersonali värbamisel on oluline rääkida võimalikult täpselt, mida tulevane töö endast kujutab, ilustamata pakkumist kõlavate ametinimetuste või suurte palgaootustega. Samas peab töökuulutus tõmbama tähelepanu ja tekitama soovi kandideerida.

Arutelu käigus jõuti järeldusele, et müügitöötajate ja müügijuhtide värbamisel on lisaks baasinfole oluline luua ja edastada kuvand ettevõttest ja meeskonnast, kuhu potentsiaalne tööotsija kandideerib. Best Sales haaras härjal sarvist ning on valmis turule tooma uue töökuulutuse formaadi – videokuulutuse.

Tuleme tööpakkuja juurde kohale ja teeme ca 4 minutilise filmi. Selline videokuulutus koosneb kolmest osast: ülevaade töökeskkonnast, intervjuu töötajatega ja otsese juhi tutvustus. Potentsiaalsele kandidaadile on oluline, kellega ta tulevikus koos peab töötama ning mis tüüpi inimene on tema otsene ülemus.

Best Sales on valmis uue töökuulutuse formaadi käivitama lähiajal. Teeme koos tellijaga videofilmi stsenaariumi, filmime loo professionaalselt ära ning avaldame teemaveebis. Lisaks läheb videokuulutus välja kõigile Best Sales uudiskirja tellijatele. Videokuulutus jääb tellijale, ning seda on võimalik kasutada nii firma kodulehel kui ka teistes värbamisportaalides.

Kui tahad osaleda pilootprojektis, võta ühendust Best Salesi toimetusega.

Aira Tammemäe on 26. märtsist abis Best Salesi arendamisel ja toimetamisel.

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Logotrade otsib REKLAAMKINGITUSTE PROJEKTIJUHTI

Logotrade OÜ

31. detsember 2017

Global Marine Supply otsib JAEMÜÜGI OSAKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

22. detsember 2017

Teabevara