Erki Koldits: 400% efektiivsem müük

Toon ühe praktilise näite. Kujutage ette, et peate müüma telefoni teel värviliste kontaktläätsede tellimusi "külmadele" kontaktidele. Mitu müüki tunnis tuleb?

Ma ei ole küll proovinud aga kogemusest lähtuvalt pakun 0,1 ehk umbes 300 kõne peale üks müük. Kuidas müüa samasugust toodet  tulemusega 3 müüki tunnis ehk 30 korda paremini? Lahendus on väga lihtne: te helistate ainult nendele klientidele, kes on varem meile öelnud, et nad soovivad pakkumisi selles tootegrupis.

Suunatud helistamisel on mitmeid eeliseid:


1. Müügitöö on mitmeid kordi efektiivsem.
3. Me ei tüüta neid inimesi, kes ei soovi antud toodet. 
4. Kogu müügiprotsess võtab vähem aega ja seega jõuab kokkuvõttes rohkem müüa.
5. Ühe uue kliendikontakti  hind on odavam

Oleme sellistele andmebaasidele helistamist kasutanud mitmes erinevas sektoris ja tulemused on ennast iga projekti puhul õigustanud. Antud meetod on Skandinaavias laialt levinud ja julgen väita, et ka Eestis minnakse järjest rohkem üle „soojadele“ kontaktidele ning efektiivsemale müügile.

Osale arutelus

  • Erki Koldits

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Þemaitijos Pienas otsib VÕTMEKLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

30. november 2017

Teabevara