Murtud unistuste linn. Vol 2

SAABUMINE

Pärast paaripäevast lendu läbi Türgi maandusime Evaga (elukaaslane) LAXis. Kuna meie Airbnb kaudu leitud võõrustaja ütles, et 25 taalast peaks piisama, et taksoga West Hollywoodi jõuda, ei hakanud me teisi alternatiive kaaluma. Prauhti taksosse ja teele. Üsna pea sai selgeks, et ilmselt võõrustaja kasutas taksot väga ammu, sest tegelik number tuli ca kolm korda suurem. Vähemasti ei tehtud meile külma, see LA's pidavat olema taksotasu linna poolt fikseeritud. Ja lõppeks polnud ka vaga vahet, sest pärast economy klassi lendu läbi Türgi, kus kõik mitte üksnes ei hilinenud, vaid oli ka korraldatud kõige ebaratsionaalsemal viisil, olnuks ma nõus maksma palju rohkem, et saaksin lõpuks voodisse pikali heita.

Juba takso peatudes ootas meid maja uksel võõrustaja Scott, umbes 50dates muhe gei, kes üheksakümnendatel laulis Central New York'i ühes populaarseimas bändis nimega Koo-Koo Boy  Bänd oli sedavõrd edukas, et isegi Scott'i toonase passi pildiks oli tema Koo-Koo Boy lavakarakter, et esinemiskostüümis välismaale reisides tal probleeme ei tekiks. Aga nagu bändide puhul tihti tavaks lõi raha suhetesse mõra. Sedapuhku oli summaks vaid tühine $200, mis eskaleerus skandaaliks, mille tulemusena osad bändiliikmed siiani ei suhtle. Täna teenib Koo-Koo Boy leiba videomontaažiga ja koostab selle kõrvalt oma fotoraamatut nukukunstist.

Korter, kuhu Koo-Koo Boy meid juhatas, oli väike õdus kahetoaline korter vaiksel kõrvaltänaval Santa Monica Blvd ääres. Airbnb kaudu võõrastele ukse avamine on Koo-Koo Boy'le üsna värske kogemus. Alates jaanuarist, mil ta portaaliga liitus, oleme tema kõige pikemalt peatuvad külalised ja vahetasime välja Ungari filmitegijad, kes privaatsesse korterisse edasi kolisid. Meie saimegi endale nende endise privaatse magamistoa, kus Koo-Koo Boy aegajalt sokke võtmas käib.

ALGUS

Olen märganud, et olgu tegevus mulle meeldiv või ebameeldiv, on pihtahakkamine alati ühtemoodi raske. Nimetagem seda laiendatud kujul siis valge paberi hirmuks, mille puhul esmaseks lehemäärimiseks käsi kangesti raskelt tõuseb. Tundsin seda hirmu ka siin, mis oli üllatav, sest kindlasti ei maandunud ma LA's tühjale kohale. Olin eelnevalt siinseid kontakte üles soojendanud juba rohkem kui aasta, kusjuures mitmega nendest juba ka reaalset koostööd teinud. Vaatamata sellele oli esimese kohtumise kokkuleppimine sama raske kui meepurgis jooksmine. Aeg näitab, et sellisel puhul on kõige targem teha algus võimalikult kiiresti, sest mida kauem sa ootad, seda raskemaks muutub paigale naelutav gravitatsioon.

ESIMENE KONTAKT

Vito ja Kim on Mediapreneur'id (kuidas iganes seda tõlgitakse), kes mõne aasta eest panid kinni oma rahamasinast brändiarenduse konsultatsioonifirma, mis neile $1500 tunnis sisse tõi ja seadsid uueks sihiks meediaturu vallutamise. Sihimuutuse põhjuseks oli Kim'i isiklik läbipõlemine. Pärast 14 aastat puhkuseta töörügamist tundis Kim ühtäkki, et nüüd on kõik...kumm on tühi, võhm on väljas ja lips on läbi. Hakates vaikselt august välja ronima ta märkas, et pole üksi ja et samad probleemid kimbutavad paljusid temavanuseid naisi. Sellest avastusest sündiski kimTV ( www.kimcastle.tv ), mis koostöös Maker Studio'ga pakub naistele vanuses 35-54 hulka nõuanded, kuidas elada eatult ilma läbi põlemata.

Minu kontakt Vito ja Kim'iga sai alguse aasta tagasi, kui ma Vitole Linked In'i kaudu oma AOL'is jooksvat poliitilist satiiriseriaali World on Colour pitchisin. Siinkohal soovin ära märkida, et LinkedIn on väga tõhus relv oma toodete välismaale müümisel. Ca 20€ eest kuus saad saata kirjasid otse sulle vajalike otsustajate postkasti. Ja see töötab. Olen isegi välja töötanud, millistel alustel. Ja suhted võiksid olla järgmised: Iga kümne kirja peale tuleb üks vastus, kümne vastuse peale üks huviline ja kümne huvilise peale üks ostja. Seega eeldades, et produkt või teenus, mida pakud, on müügikõlbulik, tuleks halvimal juhul välja saata 1000 kirja. Aga see ei ole veel kõik. See, kui inimesed, kellele kirjutad, sinu toodet ei taha, ei tähenda veel, et nad sinult midagi muud ei tahaks. Mina jõudsin välja saata umbes paarsada kirja ja kuigi oma seriaali ma endale meelepäraselt maha ei müünud, tõi see mulle sisse $10 000 tellimuse, mitu koostööpakkumist ja põhjuse võtta ette käesolev networking retk Hollywoodi.

Vito ja Kim'iga just nii läkski. Kuigi poliitiline satiir polnud nende rida, otsustasime teha seda, mida kõik cuulid Youtube staarid teevad - collab episoodi. Kui raske siis ikka saab olla rahvusvahelise poliitika ja naiste tervise ühendamine? Võite seda ise otsustada vaadates seda 

See episood tekitas Vitole omakorda mõtte, et sama seriaali kontseptsiooni põhjal võiks luua uue seriaali kimTV jaoks, mis keskenduks täielikult tervisele. Ja mõni nädal hiljem oligi juustest rääkiv tervisepiloot valmis, vaadake seda. Viimase collabi tegemist pean eriti kasulikuks, sest minu jaoks oli see üks nädal tööd ja valminud taiese müügiga tegeleb keegi teine. Antud juhul siis Vito, kellel on development diil Disneyle kuuluva ABC TV'ga, kus ta pidevalt ideid pitchimas käib. Tsiteerides Charlie Sheen'i saab selle peale öelda vaid "WINNING!".

Kusjuures loodan ka ise Vito kaudu pääseda ABC'sse, et pitchida neile ühte sitcom'i ideed. Aga see pole lihtne ülesanne. Vito sõnul on seriaalide turg muutund oluliselt. Täna pöörduvad paljud A-kategooria staarid seriaalide poole, mistõttu on tõusnud seriaalide hinnad ja neid toodetakse vähem. See  tähendab, et neid niigi väheseid pileteid teleekraanile on täna veelgi raskem lunastada. Aga vaatamata sellele, et statistiliselt on mul selles olukorras võimalus ideetasandil midagi maha müüa sama suur kui võita poksiringis Klitschkot, tahaksin seda proovida. Sest isegi kui see lõpeb mulle knockout'iga, võrdub pitchimise kogemus gigantstuudiole vähemasti minu raamatus kindla võiduga. 

Paraku antud kohtumine sellise palve esitamiseks ei sobinud. See kohtumine oli reserveeritud üksnes tööväliseks lobisemiseks, päikseloojangu vaatamiseks, Itaalia toiduks ja jalutuskäiguks rannas. Ja ilmselt kõik, kes on kunagi müügiga kokku puutunud teavad, et just sellised töövälised kohtumised on tööalaselt need kõige tulusamad kohtumised!

Galerii

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

ElectroAir is looking for active SALES MANAGER

Manpower OÜ

19. november 2017

Teabevara