Murtud unistuste linn. Vol 3

Juhul kui keegi ei tea, siis ilmselt enamikele publikuga showdele LA's on võimalik lunastada endale pilet ja seda täiesti tasuta.

Olles Conani austaja juba ajast, mil ta veel NBC's oli, panin ka meid ühele tema lindistusele kirja. Pileti lunastamine sinna oli üllatavalt lihtne. Valid kodulehelt "vaba show", paned ennast kirja ja ongi purgis. Julgen seda kindlasti reklaamida kui vahvat võimalust tasuta meelelahutuseks, mis kätkeb endas jalutuskäiku Warner Brothers stuudios, vahvat show'd ja ehk isegi mõnda A-listi staari. Meie võttepäevale sattus näiteks Adam Sandler, kelle intervjuu erandkorras kolm nädalat ette filmiti. Tasuta pileti eest üldse mitte paha.

UNGARI ÕNNEOTSIJAD
Mainisin eelmises postituses, et oma LA elukohas vahetasime välja kaks Ungari filmitegijat - Martini ja Kala, kes eraldi elamisse kolisid. Kuna nad aga meie võõrustaja Koo-Koo Boy'ga vennastusid, siis õnnestus ka meil nende loost osa saada, sest igal nädal vähemasti korra astuvad nad siit läbi, et üheskoos RuPaul'i transushowd vaadata.

Martin ja Kala on siin promomas oma veebiseriaali, mis kasvas välja nende loodud libaartistist nimega Johnny Gold, kelle muusikavideo Ukrainas üle miljoni vaatamise skooris. Vaadake seda videot You Tube'st. Nüüd on nad pannud kokku sama karakterit hõlmava ingliskeelse veebiseriaali piloodi ja üritavad sellega siinset turgu vallutada.

Kuigi eks ole saatus selle laiemas tähenduses ju meie kõikide kaaslane, mängib ta ungarlaste reisil märksa suuremat rolli kui minu omal. Kui minul oli siia jõudes mitu kohtumist juba ette kokku lepitud, oli nende tantsukaart vaba ja networking hakkas pihta kohale jõudes.

On lohutav teada, et ka sellel strateegial on siin oma koht olemas.  Esimese lingi neile lõi Koo-Koo Boy, kes kasutas ära oma kauget kontakti ja päästis nad sisse Legendary Television uksest. Kuigi Legendary antud haru lavastatud materjalidega ei tegele, nõustusid nad ungarlastega kohtuma. Tulemuseks oli kontakt produtsendiga, kes seisis Ameerika "Office" seriaali taga. Lisaks sellele ledsid nad LA'st üles ka ühe rikka Ungari pensionäri, kes on potentsiaalselt veidi seniilne, aga siiski väga huvitatud kaasmaalaste aitamisest. Seda, kas ükski nendest kontaktidest ka reaalse koostööni välja jõub, näitab aeg. Kogemusele tuginedes julgen siiski hinnata, et kindlasti pole see koht, kus päevatöö hüljata, sest isegi kui on olemas huvi, siis mida rohkem raha rataste külge kleepub, seda aeglasemalt nad keerlevad.

BRAND ARC
Minu enda kohtumised viisid mind LA branded entertainment firma Brand Arc juurde, kelle tööks on luua sild brändide ja sisutootjate vahel. Juba kümme aastat on nende suurimaks kliendiks Toyota, kelle nad pärast kolm ja pool aastat kestnud läbrääkimisi "Modern Family" seriaali käesoleva hooaja käsikirja said.

Minu suhe Brand Arc'iga sai alguse samuti läbi Linked In'i, kui ma firma ühele produtsendile, Jasonile, oma veebiseriaali saatsin. Reaalse koostööni jõudsime ca pool aastat hiljem, kui nad tellisid minult animeeritud veebiseriaali, mis võtab kokku branded entertainment'i ajaloo.

Antud kohtumine polnud aga pelgalt kliendiring, vaid sellel oli ka kõrgem eesmärk. Nimelt sai nende seriaali animeerides lihaks üks äärmiselt mahlane karakter. Nii mahlane, et sellest omakorda sündis mul idee animeeritud sitcom'iks. Kuna antud karakter kuulus neile, panin seriaalist kokku võimalikult mahlaka onesheet'i, et innustada neid oma karakterit minuga jagama. Tulemuseks oli aga suur üllatus.

Nimelt arvasin mina, et branded entertainment pitchide kuulamisega ei tegele, aga ma eksisin. Ruumis, kus me kohtusime, oli viis inimest ja hetkest, millal mu koostatud onesheet suurele ekraanile kuvati, hakkasid nad aktiivselt omavahel arutama, kuidas seda seriaali rahastada. Ja enne, kui ma jõudsin arugi saada, mis mu ümber toimub, kanti mulle ette plaan, kuidas idee võimalikult kiiresti piloodiks saaks.

Minu kohmetut nägu vaadates selgitati mulle, et tihtipeale jõuavad käsikirjad neile ammu enne seda, kui need produktsiooni lähevad. Ja kuna nende igapäevase töö hulka kuulub aktiivne suhtlus Hollywoodi tipp-produtsentidega, on selles, kas mingi käsikiri saab lihaks või ei, üsna kaalukas roll. See, kas minu animatsioon lihaks saab, sõltub esmalt aga sellest, kas Brand Arc-boss annab sellele rohelise tule või ei. Ja mis siin salata...ootan seda vastust sama isukalt kui Hollywood kuldmehikeste sadu.

Galerii

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

ElectroAir is looking for active SALES MANAGER

Manpower OÜ

19. november 2017

Teabevara