5 nippi, kuidas müüa kallimalt

Tänases turuseisus on palju sarnaseid tooteid, mis üksteisest erinevad vaid hinna poolest, agentuur La Ecwador tegevjuht Heily Aavik annab 5 nippi, kuidas müüa enda tooteid kallimalt.

Et konkurentsis püsida, peab pidevalt hinnaga manipuleerima ja ette aimama konkurentide käike. On levinud müüt, et müüb ainult ‘’kollane silt’’. See on tee, mida mööda on kõige kindlam käia, sest mitte midagi tegemata müük ju toimib. Kes tahab pärast aga jälle kallimalt osta? Pidevate allahindlustega brändi maine langeb ning raske on jälle normaalse hinnaga tooteid müüa. Seetõttu peakski klientidele andma rohkem, kui lihtsalt allahindlust.

Toon välja 5  head nippi, kuidas müüa kallimalt:

1.     Positsioneering
Positsioneerige oma toode või teenus õigesti. Määrake ära, kuidas paiknete oma konkurentide suhtes, mille poolest  erinete ning millisena tahate  näida oma klientidele.

2.     Allahindlus
Pange oma allahindluspoliitika kindlalt paika. See ei tähenda, et allahindlusi ei tohiks olla. Tehke plaan, mis tooted, millal, kellele ja kuidas soodushinnaga müüki lähevad. Lihtne võimalus on oma allahindluskampaaniad ära brändida ning ajastada need alati kindlale perioodile. Nii leiab allahindlust otsiv sihtgrupp info, millal vajalikke tooteid või teenuseid osta ning nii ei lange brändi maine ülejäänud klientide ees.

3.     Kasutusmugavus
Hea pakend ja toote kasutusmugavus loob lisaväärtuse, mis seob tarbija toote või teenusega emotsionaalselt ning annab eelise ka konkurendi ees. Pakend peab alati olema võrdväärne toote ja selle kuvandiga, kui ollakse eksklusiivse toote müüa, siis see peab väljenduma ka toote  pakendis.

4.     Räägi oma tootest
Kindlasti on sinu tootel või teenusel midagi sellist, mis ta eriliseks teeb. Kuid kas nende omaduste kohta on piisavalt infot? Tootest rääkimiseks ei piisa ainult reklaamist või pressiteatest. Looge sotsiaalmeedias sisulisi postitusi ning asjalikke artikleid, algatage raadiosaadete teemasid või jagage videoklippe, mis annavad edasi infot toote omaduste, teenuse üksikasjade, tooraine, valmistamistehnoloogia või muu sellise kohta, mida ei saa reklaamplakatil lihtsalt ühe lausega edasi anda.

5.     Tootemaailm
Tekitage emotsionaalne side brändi ja kliendi vahel. Konstrueerige tootele/teenusele maailm, kuhu teie kliendid tahavad kuuluda. See salapärane maailm sisaldab endas kõiki eelpool nimetatud punkte  - toode või teenus tuleb positsioneerida, mõelda välja funktsionaalsus, lugu, kasutusmugavus ning lisandväärtus, mida  oma klientidele pakutakse.

Jälgides neid viite lihtsat punkti, on võimalik püsida konkurentsis ja müüa oma toodet või teenust kallimalt. Alati ei ole vaja langeda allahindluste küüsi, sest tihti ei suudeta seal võitjana välja tulla.


Osale arutelus

  • Heily Aavik

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Post11 otsib MÜÜGIOSAKONNA JUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

27. september 2017

Globalsun otsib päevitus- ja ilutoodete MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

05. oktoober 2017

Digitrükk is looking for a EXPORT SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

02. oktoober 2017

Teabevara