4 asja, mida Ameerika vallutaja peab teadma

Ameerikat vallutama minnes tasub kõigile öelda, kui vinge tegija sa oled - see on Ameerika Kaubanduskoja Launchpad USA programmi juhi Mike Klyszeiko sõnul üks neljast olulisest edutegurist.

Iga ettevõte peaks USAsse laienedes arvestama nelja olulise võtmesõnaga: kohalolek, asukoht, fookus ja enda esitlemine.

Esiteks: ole kohal. Kui tahad minna USA turule, pead minema isiklikult kohale, et kohtuda inimestega ja suhteid luua. Need, kes ajavad asja kodust, pole sama edukad.

Teiseks: asukoht, asukoht, asukoht. Pane kontor püsti seal, kus see on mõistlik. Kus on sinu investorid ja kliendid? Näiteks: kui sul on kontor ka Euroopas, läheks äri juhtimine läänerannikult väga raskeks, samas kui idarannikul on päevas vähemalt mõni kattuv tund tööaega.

Ka palgad ja muud kulud erinevad Ameerika eri paigus kardinaalselt. Silicon Valleys võib programmeerija küsida palka 200 000 dollarit aastas, mujal on teised suurusjärgud.

Kolmandaks, keskendu oma sihtgrupile. USAs on ainuüksi 52 üle miljoni elanikuga metropolipiirkonda. New York üksi on maailma suuruselt kaheteistkümnes majandus. Su fookus võib olla geograafiline, vanuseline või muu – aga sa pead turust leidma “oma tüki”.

Neljandaks: lihvi oma esitlust. Mõtle nii: kuidas ma ennast tutvustan, kui minu käsutuses on 15 sekundit otsustajaga – investori, olulise ettevõtte juhiga? Ja kui hetk käes, siis ära karda inimestele öelda, miks sinu ette­võte on nii vinge tegija!

25.03 Ameerika Kaubanduskoja seminaril peetud ettekandest

Osale arutelus

  • Mike Klyszeiko

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Globalsun otsib päevitus- ja ilutoodete MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

05. oktoober 2017

Maxima otsib MÜÜGI- JA TURUNDUSDIREKTORIT

Maxima Eesti OÜ

25. september 2017

Teabevara