TOIMETAJA BLOGI: Läksin reklaami tööle!

Öeldakse, et oma vaenlast tuleb tunda. Usun, et sama kehtib ka lugeja kohta. Sestap otsustasin käesolevast nädalast kolida oma toimetuse ära reklaamiosakonda.

Midagi on puudu
Eelmine nädal lõppes mul ühe Äripäeva lehte mõeldud artikliga, mis püstitas küsimuse “Kas nõrgad müüjad tuleks heita üle parda?”. Üks valitud allikatest loos oli Äripäeva reklaamidirektor Asso Laido. Kui ma kommentaari saamiseks reklaamiosakonda astusin, märkasin ühtäkki, et see punt, kes seal istus ja see sait, mida ma toimetan, on erinevat nägu. Ma ei uskunud, et keegi sellest pundist võiks hommikul tööle tulles toksida googlisse BestSales.ee lihtsalt selleks, et otsida sealt kaheksat nõuannet paremaks müügiks. See punt vajas veel midagi ja ma tahtsin teada mida.

Oled Sa kindel?
Nii kirjutasingi esmaspäeva hommikul reklaamidirektorile ja pärisin, kas ta leiab mulle vaba laua, kus mind jooksva kuu lõpuni võõrustada. Vastus oli positiivne, aga kätkes endas hoiatust. Nimelt tahtis Laido teada, kas olen ikka täiesti kindel, et soovin istuda kahekümne ekstraverdi keskel, kus asjad kipuvad vahepeal ülekäte minema. Ütlesin, et see on täpselt see, mida ma tahan, pakkisin asjad ja sõitsin lifitiga üles.

Krõbe punt
Sain aru, kust direktori küsimus võis pärineda. Punt minu ümber oli tõesti üsna krõbe. Kui liigagi tihti lipsab üle minu huulte sõnavara, mis eetrisse ei kõlba, siis siin ruumis lendas ringi ka sellist lingvistikat, mille peale isegi voorimehed pilgu maha lööks. See öeldud, polnud ükski verbaalne seiklus seotud kliendiga. Ei kõne siseselt ega väliselt. Need olid kaks eraldi maailma ja teineteisest lahus. Suhe nende vahel tundus olevat selge - töö ja release.

Release
Kuigi esimesel ekspeditsioonipäeval võib olla vara koondavaid oletusi teha, näib mulle, et sõnas “release” peitub puuduv lüli. Pole vahet, milline on müügitöö vorm või valdkond, on pinge selle pärisosa. Kõik, kes on pidanud sellega kokku puutuma, teavad hästi, et raske on leida teist ametit, kus kuuleks nii palju sõna “ei”. Lisa siia juurde veel igavesti kasvavad eelarved ja armutult tiksuv aeg ning isegi kõige tugevamad meist kompaksid käega ventiili järele, kust ülerõhk välja lasta. Arvan, et ka BestSales.ee vajaks tasakaaluks sellist ventiili, mis kaheksa müüginipi kõrval aitaks pinget maandada. Kas see arvamus ka paika peab, näitab aeg. Mina hakkan igatahes ventiili otsima.

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

ElectroAir is looking for active SALES MANAGER

Manpower OÜ

19. november 2017

Teabevara