PEAB NÄGEMA! - "The Wolf of Wall Street"

Tarmo Tamm
Tarmo Tamm, Sell It OÜ tegevjuht

Uue raamatu “Must vöö müügis” autor Tarmo Tamm toob värskes filmiblogis meieni ilmselt viimaste aastate kõige tuntuima müügifilmi “The Wolf of Wall Street”, mis avab väga vastuolulise ent andeka müügimehe Jordan Belforti kirju ja kriminaalse mineviku.

Filmi “The Wolf of Wall Street” aluseks on samanimeline raamat, mis omakorda põhineb Jordan Belforti reaalsel elul.

Belfort kuulub kindlasti minu kümne suurima mõjuisiku ja eeskuju hulka. Filmis keskendutakse väga palju pidutsemisele ja rahale, kuid Jordani intervjuusid ning seminare vaadates ei saa kellelgi olla kahtlust, et tegemist on kogenud müügimehe ja haruldaselt eduka müügijuhiga. Jordani saavutused müügijuhina on mind inspireerinud ja motiveerinud. Põhiliselt seetõttu, et ta võttis tööle inimesed, kes kuskile mujale tööle ei saanud. Seejärel muutis ta nende uskumusi, andis neile tulevikuvaate ja õpetas nad müüma. Oma tippajal töötas Belforti ettevõttes umbes 1000 maaklerit. Seda lihtsalt peab austama!

Sa pead jääma pingevabaks!

Filmi üks kõige õpetlikum müügialane tõde tuleb aga hoopis Matthew McConaughey poolt mängitava karakteri suust: „Sa pead jääma pingevabaks” („You gotta stay relaxed”). Kõige parem seisund müügitööks on rahulik ja sundimatu enesekindlus. Kui oled pingevaba, siis mõjud palju veenvamalt ja Su aju töötab paremini. Kui kliendid näevad, et pingutad liiga palju, siis tekib neil Sinu vastu mingi alateadlik umbusaldus. Pingevaba rahulik enesekindlus tähendab head ostuõhkkonda ja edukamat müükide realiseerimist. Pingeline ja meeleheitlik müügimehelikkus viib tavaliselt selleni, et klient “peab mõtlema”.

Ahvatlev enesehävitus

Filmist võib kindlasti õppida ka selle kohta, mida mitte teha. Jordani elustiil oli ühest küljest kiirete autode, suurte villade ning ilusate naiste tõttu ahvatlev ja motiveeriv. Samas kaasnes selle elustiiliga ka lõputu joomine ja narkootikumide tarvitamine. Ausalt öeldes ei tea ma ühtegi tippmüügiinimest, kes oma tervist sellisel viisil hävitaks ja suudaks endiselt produktiivne olla. Pigem sarnanevad paljud tippmüügiinimesed oma harjumuste poolest tippsportlastega – vastasel juhul ei ole lihtsalt võimalik nädalas 60-90 tundi aktiivselt töötada.

Agressiivne minevik

Kindlasti peab filmi vaadates pidama meeles seda, et 25 aastaga (film räägib põhiliselt 80.-ndate lõpust ja 90.-ndate algusest) on palju muutunud. Filmis kuvatud agressiivsus ja jõuvõtted ei ole mitte ainult ebaeetilised, vaid ka ebatõhusad ja jätkusuutmatud. Seda eriti tänapäeva infoühiskonnas, kus kliendid võivad ühe Facebooki postitusega Sinu mainele igaveseks vee peale tõmmata. Samas mõjuvad osad kihutuskõned sellegi poolest motiveerivalt.

Meeldejääv tsitaat:  ”My warriors, who won’t take ‘No’ for an answer. Who won’t hang up the phone till their client either buys. Or fucking dies!” (Jordan Belfort)

Vaata filmi treilerit SIIT

https://www.youtube.com/watch?v=iszwuX1AK6A

Tarmo Tamm on müügiagentuuri Sell It tegevjuht ja peatreener, kelle tuliuus raamat “Must vöö müügis” toob teieni tema parimad müügipraktikad. Rohkem infot Tarmo tegemiste ja tema uue raamatu kohta leiad SIIT

Osale arutelus

  • Tarmo Tamm

    Tarmo Tamm
    Sellit OÜ tegevjuht

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Þemaitijos Pienas otsib VÕTMEKLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

30. november 2017

Hilti otsib MÜÜGIESINDAJAID

Manpower OÜ

06. detsember 2017

Teabevara