PEAB NÄGEMA! - “Pay It Forward”

Raivo Nõmmik
Raivo Nõmmik, Nike Team Sales Baltikumi müügijuht

Sellel reedel hoolitseb müügigurude filmivaliku eest endine tippjalgpallur ja praegune Nike Team Sales müügijuht Raivo Nõmmik, kelle valitud filmi “Pay It Forward” võib kokku võtta ühe lausega -  sea endale eesmärk ja tee see ära!

“Pay it Forward” on Catherine Ryan Hyde’i samanimelisel novellil põhinev film, mis räägib 11-aastase Trevori ideest heade tegude läbi maailma muuta. Kuigi filmist müügi- ega turunduspõhimõtteid otseselt ei leia, peitub ridade vahel siiski väga palju väärtuslikku.

Sea endale eesmärk ja tee see ära

Õpetaja Simonet annab esimeses ühiskonnaõpetuse tunnis õpilastele ekstra kodutöö, mis tundub olevat vägagi suurejooneline, võiks isegi öelda et võimatu. Filmi kontekstis lähtutakse „our world“ sõnapaarist, kuid ma laiendaksin blogi lugejale seda ülesannet „your world“ sõnadega. Kuidas Sina saad muuta oma maailma? Küsimus ei ole kas, vaid kuidas vormis. Teadlikult. Sea endale eesmärk ja proovi see ellu viia. Loogika kehtib nii tööl kui eraelus. Kõik on võimalik.

Positiivne püramiidskeem

Et midagi paremaks muutuks, siis tuleb sellesse ka uskuda ning tegutseda. Nii nagu Trevor uskus utoopilisse mõttesse, et inimesed suudavad oma käitumist muuta, kui keegi neid suunab ja abistab. Et nad on abi eest tänulikud ning seeläbi valmis ka kellegile teisele seda edasi andma. Trevori idee seisneb klassikalises püramiidskeemis ainukese erinevusega, et püramiidis olevad isikud ei ole juriidiliselt kohustatud kellelegi midagi tegema või andma. See on üles ehitatud puhtalt aususe, tänulikkuse ja heatahtlikkuse peale.

Liblikaefekt

Iga sinu tegu mõjutab kuidagi sinu elu. Kas sa saad sellest mõjutusest kunagi üldse teada või tunnetad selle kasu? Keegi ei tea. Jah, see võib formuleeruda reaalseks kasuks, aga võib ka mitte. See ongi altruistliku käitumise olemus saada oma heaolu „laks“ kätte ainult sellest, et annad oma panuse üldisesse või kellegi konkreetse heaolusse hoolimata sellest, et feimi ja sulli ei tule. Trevor just sellesse uskuski.

 

Meeldejääv tsitaat

Trevor:  "Think some people are too scared, or something. I guess it's hard for people who are so used to things the way they are - even if they're bad - to change. Because they kind of give up. And when they do, everybody kind of loses."

Vaata filmi treilerit SIIT

https://www.youtube.com/watch?v=_pCtXRP1edo 

Raivo Nõmmik töötab Jalajälg AS-is Nike Team Sales Baltikumi regiooni müügijuhina, arendades Nike võistkonnamüüki suheldes koos Läti ja Leedu kolleegidega üle kolme riigi klubide, alaliitude ja ettevõtetega.

Osale arutelus

  • Raivo Nõmmik

    Raivo Nõmmik
    Nike Team Sales Baltikumi müügijuht

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Logotrade otsib REKLAAMKINGITUSTE PROJEKTIJUHTI

Logotrade OÜ

31. detsember 2017

Global Marine Supply otsib JAEMÜÜGI OSAKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

22. detsember 2017

Teabevara