PEAB NÄGEMA! – “Focus”

Mihkel Suurkaev
Mihkel Suurkaev, Aeternumi turundusspetsialist

Koolitus- ja konsultatsioonifirma Aeternumi turundusspetsialist Mihkel Suurkaev tõstab käesoleval nädalal Kosmos IMAX'i ja Bestsales.ee “Peab nägema!” filmiriiulile Will Smithi selle aasta hiti "Focus", mis äratab igas tõelises müügispetsis elutähtsa omaduse - katkematu tähelepanu!

Igaüks võib müüa, kuid igaüks ei müü. Pärast filmi “Focus” vaatamist on just see esimene mõte, mis turgatab pähe.

Kuidas toimib võrkturundus?

Iseenesest huvitav teemapüstitus, kuid tõenäoliselt just võrkturundusega tegelevad ning selles edukad inimesed teavad, mis asi on fookus – millele on suunatud müük? Kellele suunatud? Mismoodi seda esitleda? Mitte keegi ei räägi hinnast või maksumusest. Tõenäoliselt olete vähemalt kord elus kuulnud lauset: “Pole ammu näinud, saaks õige kokku ja teeks ühe kohvi?” Jah, mitte sõprus ei ole selle taga, vaid äri. Nii ka filmis “Focus”, kus inimesed meie keskelt „keerati“ ideaalselt ümber sõrme ning tekitati neis vajalik illusioon. Psühholoogiline mäng on müügi võti. Sellele toetub ka võrkturundus. Kui kuulda poolteist tundi järjest sõnu teenimine, edukus, tervisele kasulik, siis need püsivad mõtteis täpselt hetkeni, kuni krediitkaardiga on tehtud liitumine.

Focus
Focus

Nicky ulatuslik impeerium

Nicky(Will Smith) on oma teadmistega üles ehitanud uskumatu impeeriumi, taskuvarastest koosneva “tootmise”. Nicky elulugu annab täiusliku ülevaate, kuidas suhelda, välja näha ja mõjutada inimest. Härra õpetab enda elukooliga nii vaatajat kui ka Jessi (Margot Robbie), suunates inimese tähelepanu täpselt olulisele. Samuti nagu suhtluses kliendiga või töökaaslasega tuleb rääkida olulisest ning sellest, mis huvitab vastasosapoolt.

Müügiinimeste peamiseks vaenlaseks on meie endi piiravad mõtted. Esmalt tuleks süveneda nende tekkepõhjustesse ning seeläbi õppida neid ületama. Just täpselt samamoodi ehitas üles Nicky oma impeeriumi ning andis oma teadmisi edasi. Sama põhimõtet jälgivad ka Aeternumi koolitused, mis hõlmavad just olulisele tähelepanu pööramist ning mõttemustrite ümberraamimist.

Focus
Focus

Kas tead kuidas kliendiga suhelda?

Nicky üheks suurimaks proovikiviks saab ennustamine, kuid tegemist ei ole tema jaoks täpse prognoosimisega, vaid “kliendiga” mängimisega. Mida kauem klienti mõjutada, seda rohkem ta sinu heaks mängib. Klienditeeninduses tuleb osata inimestega suhelda, kliendil peab tekkima hasart, usaldus. Selle peab välja teenima. Klienditeeninduses on tarvis müüvat mõtlemist, mis aitab vaadata ettevõtet kui tervikut, mitte vaid enda ametikohast lähtuvalt.

Enda nahal proovimine

Film “Focus” mängib samuti vaatajatega ning tõenäoliselt olete veel mitu tundi pärast filmi hämmingus. Samuti on igapäevaelus. Mõte peab jääma pähe keerlema. “Focus” ei räägi küll kõige ametlikumast teenimisvõimalusest, kuid tõenäoliselt saab iga müügiga kokkupuutuv inimene endale sealt kasulikke näpunäiteid ning tõdemusi oma müügi või suhtluse parandamiseks!

Kontrolli oma tähelepanu, jälgi ja püüa seda mitte kaotada!

Aeternumi turundusspetsialist Mihkel Suurkaev on meeskonna kõige noorem ja samas kõige pikem liige. Veel ülikooli kingades Mihkel vastutab kommunikatsiooni ning turundusvaldkonna eest. Loe rohkem SIIT

Müügiteemalise "Peab nägema!" filmisarja toob teieni Kosmos IMAX ja Bestsales.ee

Osale arutelus

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Volume Design otsib Eesti turu MÜÜGIJUHTI

CV-Online Estonia OÜ

02. november 2017

Krimelte otsib MÜÜGIASSISTENTI

Krimelte OÜ

22. oktoober 2017

Teabevara