Elina Vamper soovitab: “The Grand Budapest Hotel”

Elina Vamper
Elina Vamper, Teeninduse ja müügistruktuuride konsultant

Endine Põldma Kaubanduse pikaaegne teeninduse arendusjuht ja täna iseseisev teendindus- ja müügikonsultant Elina Vamper tõstab värskes Bestsales.ee ja Kosmos IMAX filmiblogis esile teeninduse tipptaset kehastava linateose “The Grand Budapest Hotel”.

Film saavutab koheselt maksimaalse hoo. Seepärast tuleb teost vaadata täie tähelepanuga, et mitte jääda ilma lugamatutesse nüanssidesse peidetud kingitustest. Eriliselt meisterlik on selle  teose kaadrite valik - kaamera filmib olukordi nii, et vaatajas tekib tunne, et näitlejad vaatavad otsa just neile.

The Grand Budapest Hotel
The Grand Budapest Hotel

Teenindaja suure algustähega

Olles üle kümne aasta tegelenud tipptasemel teenindus- ja müügikultuuride loomisega, siis paratamatult märkan ühiskonna poolt pakutavas ennekõike seda, millega tegelen ehk näen elus seda, millele olen harjunud ise kõige enam keskenduma.

Nõnda puudutas “The Grand Budapest Hotel” filmi juures mind esimese asjana peaosatäitja karakter, keda mängis Ralph Fiennes. Ta oli suure algustähega teenindaja. Kõikjal ja alati. Filmis oli tema roll teenindajana üle võlli keeratud, kuid sõnum, et teenindajaks sünnitakse, mitte ei saada, avaldus lõpuni. Täiesti uskumatu oli stseen, kus rollikandja mängis teenindajaks olemise imeliselt välja ka olles vanglas kinnipeetu.

The Grand Budapest Hotel
The Grand Budapest Hotel

There’s an app for that

Arvatakse, et kui selgeks õppida kõik müügi- ja teenindustehnikad, siis on võimalik ette teada õiged vastused igale müügi- ja teenindusolukorrale. Kahjuks näitab praktikute kogemus vastupidist.

Apple'il on lause: "There's an app for that," mis sümboliseerib ideed, et igale olukorrale on olemas üks ja õige lahendus. Kuid teeninduse puhul ei saa öelda, et "there's an app for that," sest inimesed ja nende omavahelised suhted on nagu loodus - alati unikaalsed ja kordumatud.

The Grand Budapest Hotel
The Grand Budapest Hotel

Piiravad mehaanilised käitumismallid

Enamasti saavad suurepärase teeninduse segajaks just mehaaniliselt selgeks õpitud käitumismallid, mis lärmina taustal piiravad võimet märgata, kuidas hetkes asjad tegelikult on ning milline käitumisvalik oleks hetkel tegelikult kõige õigem. Loomulikult ei tähenda see seda, et kõik õpitu on halb, vaid seda, et tõeline väärtus sünnib läbi loomulikkuse.

Elades nii nagu ette nähtud, ei saa me kunagi elu, mida kogeksime, kui meie valikuid saadaks spontaansus. Antud film demonstreerib seda elulist tõde korduvalt, kuid loomulikult vaid nende jaoks, kes oskavad ja on valmis seda ise märkama.

Elina Vamper on  endine Põldma Kaubanduse pikaaegne teeninduse arendusjuht, kes nüüdsest konsulteerib turul ettevõtteid, kuidas ehitada üles jätkusuutlikke müügi ja teeninduse struktuure. Rohkem infot Elina kohta leiad SIIT

Müügiteemalise "Peab nägema!" filmisarja toob teieni Kosmos IMAX ja Bestsales.ee

Osale arutelus

  • Elina Vamper

    Elina Vamper
    Teeninduse ja müügistruktuuride konsultant

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Globalsun otsib päevitus- ja ilutoodete MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

05. oktoober 2017

Post11 otsib MÜÜGIOSAKONNA JUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

27. september 2017

ESSVE Estonia otsib TURUNDUSJUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

01. oktoober 2017

Teabevara