MÜÜGIKOOL: Kaido Pajumaa - Kui hästi müüb positiivsus?

Eelmises Bestsales Müügikooli episoodis küsitud küsimusele ütlesid 95% vastajatest, et closing tehnikatest on tähtsam hea inimese tundmine. Värskes episoodis räägibki Äripäeva Akadeemia ja motivaator.ee meeskonnakoolitaja Kaido Pajumaa, miks see nii on ja uurib, milline on positiivsuse väärtus müügis.

Müügispetside tagasiside: Kumb on tähtsam, kas tehnikad või inimene?

Carmen Laugason, Elisa Jaemüügi osakonna juht

Mina arvan et closingu tehnikate tundmisest palju olulisem on hea inimeste tundmine. Hea inimeste tundmise all pean silmas, et arvestad millist isiksusetüüpi kliendiga on tegemist, kas pigem D, S, C või I ja sobitad oma kõnetempo, kehakeele ja laused  kliendi isiksusetüübiga. See aitab kliendiga hästi jutule saada. Kui saad kliendiga hästi jutule, suhtled temaga kui partneriga, selgitad välja tema vajadused, teed pakkumise vastavalt vajadusele ja näitad kasu, mida ta saab, siis tuleb müük nagunii.

Kerli Kallas, müügispetsialist

Siinkohal polegi ühest vastust nii lihtne anda, mõtlesin kohe tükk aega kumb on minu jaoks tähtsam. Kuna ma ei pea ennast tugevaks closingu tehnikate valdamises, siis usaldan siinkohal rohkem vaistu. Ja olgem ausad, tuginedes isiklikule kogemusele sõltub palju ka müügitöö iseärasusest, kas kasutada rohkem tehnikat või usaldada vaistu. Telefonimüügis on kindlasti hea, kui valdad teatud tehnikaid, silmast-silma kohtumistel mängib kindlasti rohkem vaist ja usaldusväärsus. Intuitsioon on see, mille järgi tunnetan ära, kas ja kui kaugele ma kliendiga suheldes minna võin, kas kliendil on minu poolt pakutavat toodet tarvis või on minul tarvis, et tal oleks seda tarvis. Kui klient pole valmis otsust langetama, siis tuleb aidata otsustada ja kasutada teatud nippe, olenemata sellest, kas see leiab lahenduse mulle kasulikus suunas. Seega heas müügitöös on mõlemal osal suur kaal ja hea müügimees peaks oskama mõlemat.

Räägi kaasa ja osale loosis!

Et Bestsales Müügikoolile ka kirss tordi otsa pista, loosime me igal järgneval nädalal välja ühe100€ kinkekaardi ükskõik millisele Äripäeva Akadeemia avatud koolitusele Sinu soovil (v.a. antud koolitus) ja nelja nädala lõpuks kõikide vastanute vahel ka ühe tasuta priipääsme 1. märtsil 2016 toimuvale ühiselt koostatud ning Kaido Pajumaa juhitud koolitusele "Motivatsioon müügis".

Et loosis osaleda, saada lisaks Bestsales.ee saidi paremas veerus olevale küsitlusele oma vastus ka aadressile info@bestsales.ee. Nii saame lisada Sind meie loosikasti ja anda fortuunale võimaluse!

Info ja registreerimine!

Ühisel rännakul sündinud koolitus toimub 1. märtsil 2016 Tallinnas (Äripäeva majas), kus Kaido Pajumaa aitab toimunud dialoogi tulemile toetudes äratada Sinu sisemise motivatsiooni allika.

Kuna kohtade arv on piiratud (20), registreeri ennast koolitusele kohe ja mine uuele aastale vastu täiesti uue motviatsioonilaenguga.

Koolituse maksumus Bestsales tasuta uudiskirja tellijale on 199 € + käibemaks (tavahind 349 € + km). Maksumus sisaldab koolitust, materjale, lõunasööki ja kohvipause. Koolituse läbimisel tunnistus.

Rohkem infot ürituse kohta ja registreerida saad SIIT. Ootame Sind!

Lisainfo: Almondi Esco, Bestsales.ee juht

Telefon: 53 49 48 80

Email: almondiesco@bestsales.ee

Osale arutelus

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Volume Design otsib Eesti turu MÜÜGIJUHTI

CV-Online Estonia OÜ

02. november 2017

Krimelte otsib MÜÜGIASSISTENTI

Krimelte OÜ

22. oktoober 2017

Teabevara