Veatu müügikirja 10 reeglit

Kaarel Talvoja
Kaarel Talvoja

Kui soovid, et sinu müügikirjad oma eesmärgi täidaks, veendu enne väljasaatmist, et need vastaksid järgmisele 10 punktile, kirjutab värskes kolumnis Eiffeli strateeg Kaarel Talvoja.

Niisiis, enne send-nupule vajutamist kontrolli:

1. Kas su müügikiri annab lugejale selge ülevaate tootest või teenusest ja igast selle omadusest saadavast kasust?

2. Kas müügikirja tonaalsus vastab toote sihtgrupile?

3. Kas nii sinu kirja teemarida kui ka avalause on täpsed, ainukordsed ja mõjusad ning suunavad kirja saajat edasi lugema?

4. Kas sinu koostatud pakkumine on piisavalt eriline ja ahvatlev, et lugeja sellele emotsionaalselt reageeriks – sisaldades näiteks kingitust või olles ajaliselt piiratud?

5. Kas oled lugejale tõestanud oma toote populaarsust (maininud seotust autoriteetide või kuulsustega, esitanud kasutajate arvu, saadud auhinnad jmt)?

Hea müügikiri olgu nagu vestlus sõbraga
Hea müügikiri olgu nagu vestlus sõbraga

6. Kas su tekst sisaldab väesõnu, mis muudavad selle emotsionaalselt laetuks ja loovad lugejas selle kõige olulisema – intensiivse tunde?

7. Kas toote või teenuse peamised väärtused (kasu) on seostatud sihtgrupi jaoks oluliste väärtustega? (Värsketele lapsevanematele ei ole ju mõttekas müüa veiniklubi kinkekaarte.)

8. Kas sa oled lugejale andnud piisavalt põhjendusi emotsiooni tekkimiseks ja otsuse langetamiseks?

9. Kas müügikirja lõpus on selgesõnaline ja esilekerkiv üleskutse, mis suunab klienti tegutsema?

10. Kas sa oled testinud nii oma kirja teemarida, sisu kui ka üleskutsenupu sõnastust?

Ära unusta kasutada müügikirjas lühemaid lauseid. Tekita lugejas huvi, tutvusta talle probleemi ja paku sellele lahendus. Kasuta tekstis ja pealkirjas tähelepanu haaramiseks kindlasti numbreid ning sõna „sina“. Pea meeles ka seda, et meile kõigile meeldivad tekstid, millest kumab läbi inimene, mitte robot.

Näide: tegu on müügikirjaga, mis tõestab kiirelt, et lugejale on isiklikult mõeldud. Kiri on sõbralik ja pikitud väesõnadega (nt „kiirem”, „kasumlikku”, „elegantsemaks”). Üleskutse tegudele on pandud targalt kõige lõppu.

***

Tere, Lenna  

Märkasin su galeriid vaadates, et igast projektist on näha vaid paar pilti.

Olen ka fotograaf ja panin oma portfoolio hiljuti üles.

Seega olen päris hästi kursis hostingu ja serverimahu teemadega.

Tegin sulle isikliku galeriikeskkonna, kus saad näidata igast projektist kuni 50 fotot.

Galerii striimib otse sinu kodulehele.

Siin on link näidisgaleriile, kus saad ka navigatsiooniloogikaga tutvuda: [link].

Nagu sa näha võid, on näidisgalerii ka märksa kiirem.

Kusjuures, statistika [link] kohaselt viib juba 400 millisekundit aeglasem veebileht kuni 9% languseni kodulehe külastatavuses. Kiirus tõesti loeb.

Olen aidanud paljudel fotograafidel nende galeriisid vaid veidi kiiremaks muutes klientide arvu suurendada. Usun, et saan ka sind aidata.

Anna teada, mis sa arvad?!

Parimaga

Kairi Tamm

***

Kaarel Talvoja on teksti- ja tõlkebüroo Eiffel strateeg.

Osale arutelus

  • Kaarel Talvoja
    Eiffeli strateeg

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Ferrometal otsib B2B KLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

24. august 2017

M-Partner HR otsib VÄRBAMISTEENUSTE MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

06. august 2017

Käsi­raamatud