(Sisuturundus) CM: Kust saada just teie firmale sobiv kliendibaas?

Ise telefonikataloogides ja netis surfamine võtab palju aega ning viib motivatsiooni alla, sõnas JM Tieto Baltimaade partner Siim Salme.

Kas teadsite, et Eestis on ligikaudu 60 000 aktiivselt tegutsevat ettevõtet, millest vaid 1677 annab tööd rohkem kui 50 inimesele. Ainult 516 Eesti ettevõtte masinapargis on rohkem kui viis sõidukit, mille eest vastutavate inimeste leidmine võtaks automüüjal aega päevi ja tunde. Sama probleemi tunnevad ilmselt paljud müügi- ja turundusinimesed, sest nad ei tea, kust saada täpseid andmeid potentsiaalsete klientide kohta.

"Olemasolevad andmebaasid pakuvad andmeid ettevõtete tasemel, mis lisaks on veel pahatihti vananenud, kommenteeris Salme.“

Ta nentis, et ideaalseks partneriks kliendikontaktide leidmiseks on ettevõte, kus pandaks kokku täpselt ettevõtte tegevusele, nõudmistele ja vajadustele vastavate klientide andmebaas ning mis annaks nõu, kellega firmast on antud teemal kõige mõttekam suhelda.

JM Tieto, mis on 17 aastat tegelnud suurte ja keskmiste ettevõtete müügi- ja turundusetegevuse toetamise ning arendamisega kohalikul ning välisturul, pakub nüüdsest kliendibaas.ee kaubamärgi all võimalust luua personaalseid sihtgruppe.

"Teenuse mõte on, et vastutavate isikute otsetelefon ja e-maili aadress aitavad jõuda ilma takistuseta õige otsustajani. Müügiga tegelev inimene ei pea enam tegelema andmete otsimisega, vaid saab keskenduda olulisimaile – müümisele,“ selgitas Salme.

"Exceli tabelina üles ehitatud kliendibaasid on kasutajasõbralikud ning võimalus koostada sihtgrupp vastavalt kriteeriumile, olgu selleks siis piirkond, käive, töötajate arv, autopargi suurus, mobiilinumbri olemasolu, vastutajate roll ettevõttes või midagi muud."

Kinnisvarabüroo Uusmaa äripindade vahendamise osakonna juhataja Fred Linnukütt otsis läbi kliendibaas.ee koos vastutavate isikutega selliste ettevõtete sihtgruppi, kellele pakkuda üüripindasid uutes ärihoonetes. Tema sõnul sai Uusmaa tõesti korraliku kliendibaasi, kuhu omapäi poleks jõutud, sest olles helistanud läbi vaevalt 10% saadud kontaktidest, on tekkinud tööd tõepoolest palju.

„Kliendisuhetes viib edasi andmebaas, millest saab teha kerge vaevaga soovitud kriteeriumidele vastava sihtrühma firmadest ja nende konkreetsetest kontaktisikutest, kelle poole pöörduda,“ rääkis Salme. „Hea andmebaas ei sisalda mitte ainult firmade kontaktandmeid ja infot tegevusalade kohta, vaid ka ajakohased andmed nende töötajate ja kontaktide kohta, kes vastutavad oma ala puudutavate otsuste eest oma firma sees nagu  tegev-, ostu-, müügi-, turundus-, logistika-, hanke-, autopargi-, ekspordi-, impordi- või  IT-juht.“

Aitan teid personaalse kliendibaasi loomisel!

Aleksander Ottokar
+372 53 405 911
+372 6 876 077
kontakt@kliendibaas.ee
www.kliendibaas.ee

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Globalsun otsib päevitus- ja ilutoodete MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

05. oktoober 2017

Post11 otsib MÜÜGIOSAKONNA JUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

27. september 2017

Teabevara