(Sisuturundus) CM artikkel: ECR Baltic Forum toimub sel aastal Tallinnas

Esmakordselt Eestis aset leidev ECR Baltic Forum toimub 13.–14. novembril Sokos Hotel Virus. Foorumi meistriklassis esineb Euroopa juhtiv tarbimis- ja käitumis­psühholoog Ken Hughes, käsitletud saavad mitmed jaekaubandusele olulised teemad.

“Foorumil esitletakse erinevaid põnevaid koostöö viise, mida Baltimaade jaemüüjad ja tootjad üheskoos saaksid tarbija kasuks ellu viia. Räägitakse infovahetuse standardiseerimisest, uutest tehnoloogilistest lahendustest kaubanduses, tarbija käitumisest ja paljust muust,” tutvustab foorumi peakorraldaja Edgars Pentjuðs.

Tõhusa tarbijareageeringu (ECR, Efficient Consumer Response) eesmärk on äripraktika, soovituste ja standardite arendamine, mis tõstaks toidu- ja esmatarbekaupade tarneahela efektiivsust nõnda, et klient saaks teenindatud kiiremini, paremini ja väiksemate kulutustega.
Lisaks meistriklassile annab Morten Hansen ülevaate Balti­maade majandusest, Anders Ladefoged kõneleb ausatest äritavadest praktikas ning Vincent Carton konkurentsist. Räägitakse sellest, miks tooteinfo on vähemalt sama tähtis kui toote pakend, millised on EDI juurutamisel tehtavad võimalikud vead ja kuidas neid vältida, ning tutvustatakse uusi rahvusvahelisi projekte. Foorumi moderaator on Anti Orav.

Üks foorumi toetajaid on Prisma Peremarket AS Estonia, mille kaubandusdirektor Jorma Rautanen sõnab: “Edu saab tulla ainult ühises koostöös, kus jagame omavahel teadmisi ja kogemusi. Eesmärk on meil ju üks – rahulolev klient.” Ta lisab, et tarnijate sõnul eristub Prisma Peremarket teistest Eestis tegutsevatest jaekettidest positiivselt just oma koostöö põhimõtete poolest. “Oleme erinevate tarnijatega katsetanud erinevaid projekte, mis on olnud müüginumbrite kohaselt meelt mööda ka meie klientidele. Näitena võib tuua kategooria­juhtimisi ja erinevaid ühiseid analüüse. Sel suvel tegime koostöös ühe tarnijaga projekti, kus paigutasime riiulitele mugavalt lähestikku sarnase kasutusalaga tooted – ja see meeldis klientidele väga.”


Foorumi läbiviimist toetavad Euroopa Kaubamärkide Assotsiatsioon, Global Consumer Goods Forum, ECR Euroopa ja Balti suuremad toidu- ja esmatarbekaupade sektori jaemüüjad, tootjad ja teenusepakkujad: Prisma Peremarket, Telema, Saphety, GS1 Latvija, Edisoft, Bepco, Chep, Schoeller Allibert, 1 World Sync, System Integration Solutions ja Eraf.

ECR Europe loodi 1994, et muuta jaekaubandussektor tervikuna paremini reageerivaks tarbija nõudlusele ning soodustada ebavajalike kulude eemaldamist tarne­ahelast.

ECR Baltic on Läti, Leedu ja Eesti kohalik ECRi ühing. 2007. aastal loodud mittetulundusühingu eesmärk on soodustada ja harida Baltimaade ärikeskkonda, et tõhusalt reageerida tarbija vajadustele ning tutvustada sellega kaasnevaid eeliseid.
Enne 8. novembrit interneti kaudu registreerujad saavad koodi “ECREE” kasutades lunastada seminaripääsme 25 eurot soodsamalt!

Lisainfo ürituse kohta: www.ecr-baltic.org

Avaldatud Content Marketingi loona

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Volume Design otsib Eesti turu MÜÜGIJUHTI

CV-Online Estonia OÜ

02. november 2017

Hilleberg is looking for an QUALITY MANAGER

Finesta Baltic OÜ

19. oktoober 2017

Teabevara