(Sisuturundus) CM: Microsoft kolib müügitöö pilve

Alates 15. oktoobrist on Eesti turul kättesaadav uus kliendisuhete haldusprogramm – Microsoft Dynamics CRM Online. Pilvepõhine ärirakendus hõlbustab ettevõtte müügipersonali, klienditeeninduse ja turundusvaldkonna tööd.

Dynamics CRM Online sobib eelkõige kiiresti kasvavatele ettevõtetele, kes soovivad uue toote kasutusele võtta kiirelt ja kohe praegu. Samas on CRM kui töövahend vajalik kõikidele ettevõtetele, kellel on ärikliente ja kes soovivad süstemaatiliselt hallata müügiprojekte ning klientide andmeid.

• Paindlikus vähese alginvesteeringu juures
Dynamics CRM Online võimaldab ettevõttel kiiresti kasutusele võtta professionaalseks müügitööks ja –juhtimiseks vältimatud tööriistad ning seda ilma pikaajalise ja mahuka investeeringuta riistvarasse ning juurutustöösse. Andmemahtude hulk võib aja jooksul ettevõttes kasvada kui ka väheneda. CRM Online võimaldab sellele vajadusele paindlikult reageerida: kui ettevõte kasvab ja sellega koos suureneb klientide hulk, siis on juurutatud lahendus hõlpsasti kohandatav ning klienditeeninduse kui ka turunduskampaaniate planeerimise võimalused pakuvad ettevõtte müügiprotsessis olulist lisaväärtust.

• Integreeritus olemasolevate toodetega
CRM Online ühildub hõlpsasti kliendi olemasoleva Microsofti põhise keskkonnaga ega moodusta seega ettevõttes eraldiseisvat tarkvaralahendust. Dynamics CRM Online on integreeritav Outlooki ja Lynciga, mis teeb kliendisuhtluse ja kontaktide haldamise nii müügiinimese kui ettevõtte tasandil hõlpsamaks. Lisaks on juba programmi arenduses silmas peetud seotust Office365-ga ehk kui ettevõtte kasutab igapäevast kontoritarkvara pilveteenusena, siis nüüd on sellele lisandunud ka müügijuhtimise ja kliendihalduse tarkvara.

• Lihtne kasutuselevõtt
Dynamics CRM Online kasutajaliides on visuaalselt lihtne ja intuitiivne ning selle kasutuselevõtt ei nõua eraldi töötajate koolitamist. Aktiivse müügiprojekti raames on kogu vajalik info visuaalselt hõlpsasti haaratav ja nähtav ühel ekraanil ilma lisaakende või rippmenüüdeta. Andmete sisestamine käib kiiresti ning see muudab müügiinimese igapäevatöö oluliselt efektiivsemaks.

• Talletab kliendisuhtluse ajaloo terves ettevõttes
CRM Online’is talletatud andmed võimaldavad müügiinimestel end paremini ette valmistada kohtumisteks ning omada vajalikku taustainfot pakkumiste tegemisel. Kogu kliendiga seotud ajalugu, temaga arutatud teemad, tehtud pakkumised, kliendi probleemidele pakutud lahendused ja veel lahendamata mured on salvestatud keskselt. See info on ligipääsetav ka klienditeenindusele ja turunduskampaaniate planeerijatele ettevõttes.  .

Vaata lähemalt ja telli Microsoft CRM Online:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Global Marine Supply otsib JAEMÜÜGI OSAKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

22. detsember 2017

EasySnap otsib Skandinaavia suuna MÜÜGIJUHTI

Easysnap Co-Packing Northern Europe OÜ

17. detsember 2017

Teabevara