(Sisuturundus) Tallinn Marketing Week: Uued müügistrateegiad

Tallinn Marketing Week 18.-22.mai 2015, Tallinn.

Marketingi Instituut koostöös Tallinkiga korraldab 18.-22. mail esmakordselt Eestis turundusnädala, kus viie päeva jooksul saab osaleda kümnel erineval rahvusvahelisel turunduse seminaril, millest üks on suunatud uutele müügistrateegiatele.

Müügiprotsessid kiirenevad ja fragmenteeruvad. Uued tehnoloogilised võimalused pakuvad palju uusi viise müügitulemuseni kiiremini jõudmiseks. Enam ei loeta tehinguni jõudmiseks mitte kuid, nädalaid ega päevi, vaid tihti tehingu saab see, kes reageerib kiiremini ning seda olenemata kellaajast. Hea näide on ettevõte, kes ehitas oma müügiprotsessid üles nii, et olla online olemas õhtuti, sest just õhtuti tehti kõige rohkem tehingud.

Kiire müük toetub ka uutele tehnilistele võimalustele. Näiteks online chat, mis on muutumas järjest populaarsemaks erinevate ettevõtete kodulehel, on oluline müügi kiirendi. Kui viimased küsimused saavad onlines vastatud, siis tuleb ka “jah” kiiremini. Rahul on nii müüja kui ka ostja.

Kiire fragmenteerumine paneb aga olulise rõhu uute ja efektiivsete müügimeeskondade ja -struktuuride loomisele. Enam ei ole luksust, et üks inimene vastutab müügiprotsessi eest otsast lõpuni, pigem osalevad protsessis mitmed inimesed, kes koguvad kontakte ja suunavad huvilisi ostuotsuseni läbi paljude erinevate kanalite.

“Uued müügistrateegiad” seminaril jagame kogemusi klientide analüüsist ja mõistmisest ning müügiprotsesside ja –struktuuride kohandamisest vastavalt klientide uutele ootustele. Seminar on tugeva B2B fookusega, kust kogemusi saab nii Eesti kui ka rahvusvahelises kontekstis.

Esinejad on Fortumo EMEA piirkonna äriarenduse juht Andrea Boetti (ITA) räägib kiirenenud ja fragmenteerunud müügiprotsesside teemal, oma kogemusi müügisüsteemi muutusest jagab Elektroskandia müügidirektor Timo Raimla. Raul Leppik, Newbase asutaja, jagab kogemusi kliendibaaside kasutamisest ja müügistrateegiate loomisest.

Tallinn Marketing Week viiakse läbi Tallinki laevadel Victoria I ja Romantika laevade seisuajal.

Seminar toimub eesti ja inglise keeles, kahetunnise seminari soodushind on 49€+km kuni aprilli lõpuni.

Tutvu kõikide Tallinn Marketing Week seminaridega.

Lisainfo:
Anu-Mall Naarits
Marketingi Instituudi juhataja
tel 50 79 441

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Hilleberg is looking for an QUALITY MANAGER

Finesta Baltic OÜ

19. oktoober 2017

Maxima otsib MÜÜGI- JA TURUNDUSDIREKTORIT

Maxima Eesti OÜ

25. september 2017

Digitrükk is looking for a EXPORT SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

02. oktoober 2017

Teabevara