(Sisuturundus) UUED MÜÜGISTRATEEGIAD -  Ülim kiirus. Staarivaba meeskonnatöö. 

Tallinn Marketing Week raames toimub müügiinimestele suunatud seminar "Uued müügistrateegiad" 19.05 kell 14.00 

B2B müügiprotsessid

Müügiprotsessid kiirenevad ja fragmenteeruvad: uued tehnoloogilised võimalused pakuvad palju uusi viise müügitulemuseni kiiremini jõudmiseks. Enam ei loeta mitte päevi, vaid tehingu saab see, kes reageerib kiiremini.

Fortumo äriarenduse juht Andrea Boetti rõhutab, et kasvav kiirus ja tehingute pidev taganttorkimine ja seisvate tehingute “kõrvaletõstmine” aitavad müügis tempot hoida. Fortumo on 8 aastaga jõunud sajale turule ja võiks olla paljudele hea eeskuju.


Kiire fragmenteerumine aga paneb rõhu uute ja efektiivsete müügimeeskondade loomisele, enam ei ole luksust, kus üks inimene vastutab müügiprotsessi eest otsast lõpuni, pigem mitmed inimesed, kes koguvad kontakte ja suunavad huvilisi ostma läbi paljude erinevate kanalite.

Andrea tõi välja, et Fortumos müügistaare pole. Selle asemel on järjest komplekssemate müügiprojektide juhtimine, kuhu erinevatel etappidel kaasatakse projektimeeskondadesse liikmed ettevõtte võtmevaldkondadest. Ühes projektis võib osaleda viis kuni kümme inimest.

Sellel seminaril jagame kogemusi klientide analüüsist ja mõistmisest ning müügiprotsesside ja –struktuuride kohandamisest vastavalt klientide uutele ootustele.

Nii Raul Leppik Newbasest ja Andrea Boetti on mõlemad veendunud selles, et pikaajalise edu aluseks on järjest täpsem segmenteerimine ja klientide ülitäpne valik, et vältida aja raiskamist seal, kus tulemusi ei ole näha.

Seminari esinejad:
Andrea Boetti, Fortumo Mobile Payments arengu ja müügi asepresident (Itaalia)
• Timo Raimla, Elektroskandia Baltics OÜ müügidirektor ja juhatuse liige
• Raul Leppik, Newbase asutaja
 
Oma müügiprotsesside kohta toob näite sessiooni peaesineja Fortumo äriarenduse juht Andrea Boetti.

Tallinn Marketing Week seminaril "Uued müügistrateegiad" toimub  19.mai kell 12.00. Asukoht.Tallink, Romantika.

Kuula Turundusraadio intervjuud  Andrea Boetti’ga, Fortumo äriarenduse juht, kellega räägime sellest, kuidas on müügistrateegiad viimastel aastatel muutunud. 
 
Tallinn Marketing Week piletid müügil Piletilevis.
Vaata kogu Tallinn Marketing Week kava SIIT.
 
Seminar toimub eesti ja inglise keeles.
 
Täpsema info esinejate ja programmi kohta leiad Marketingi Instituudi kodulehelt www.mi.ee

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Krimelte otsib MÜÜGIASSISTENTI

Krimelte OÜ

22. oktoober 2017

Hilleberg is looking for an QUALITY MANAGER

Finesta Baltic OÜ

19. oktoober 2017

Teabevara