Kasutamata boonuspunktide eest saaks miljon kinopiletit

Läti lennufirma airBalticu kliendilojaalsusprogrammi Baltic Miles juht Gabi Kool vastas 7. septembril bestsales.ee lugejate küsimustele.

Lugeja küsis, kui palju BalticMilesi boonuspunkte keskmiselt kasutamata ehk välja lunastamata jääb.

Kool vastas: See küsimus kipub minema liiga sügavale meie ärisaladusse, seetõttu ei saa me anda sellele konkreetset vastust.
Aga klientide teenitud punktide hulgast saab ettekujutuse infoga, et keskmiselt kasutatakse ühte BalticMiles kaarti iga 20. sekundi järel meie partnerite juures. BalticMiles kaarti kasutatakse kaks korda enam teistest kaartidest ja kasutajate arv kasvab kiiresti. See koostöö väga paljude partneritega näitab, et BalticMiles on palju enamat kui lihtsalt „sagedasti lendava kliendi boonuspunktide programm. Nende punktide hulgaga, mis inimesed on teeninud, saavad BalticMilesi liikmed osta 1 000 000 kinopiletit, teha 650 000 bussireisi LuxExpressiga, osta 450 000 plaati meie partneri Universal Music kaudu või sooritada 1000 kosmoseturismi lendu.
Üldiselt võib öelda, et edukate kliendilojaalsusprogrammidega üle kogu maailma 70-90% kõikidest teenitud punktidest lõppkokkuvõttes lunastatakse. Ka BalticMiles näitab samasugust trendi momendil.

Kool on enne airBalticut olnud 15 aastat tegev finants-, kliendilojaalsuse ja turunduse valdkonnas ning nõustanud mitut edetabeli Fortune 500 firmat turundusteenuste alal. Ta on töötanud ja elanud Amsterdamis, Singapuris, Shanghais, Londonis ja Barcelonas. Ta on aidanud kliendilojaalsusprogramme luua mitmetele Euroopa hotellidele ning olnud tegev ka Pekingi 2008. aasta olümpiamängude ettevalmistuses.

airBaltic on Eesti lennufirma Estonian Airi üks suuremaid konkurente. Eesti lennufirma teatas 2. septembril, et nende sotsiaalmeedia on maailma paremate seas ning on esitatud ühe finalistina SimplyFlyingu rahvusvahelistele sotsiaalmeediaauhindadele kategoorias "Parim sotsiaalmeediakasutus tulu teenimiseks". Hääletamine lõpeb 15. septembril 2011.

Osale arutelus

  • Annika Matson

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Globalsun otsib päevitus- ja ilutoodete MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

05. oktoober 2017

Hilleberg is looking for an QUALITY MANAGER

Finesta Baltic OÜ

19. oktoober 2017

Teabevara