Kodutehnikapood Expert: kliendiprogramm pakub lisaväärtust

Liitusime BalticMilesi lojaalsusprogrammiga, et pakkuda oma klientidele lisaväärtust, ütles Astrid Maldre tehnikakaupade poeketist Expert Estonia.

Experdi poekett on airBalticuga seotud kliendiprogrammi BalticMiles värskeim liige Eestist. "Programmiga liitunud klientidel on võimalik koguda oste sooritades punkte nii meie kauplustes kui teiste ettevõtete juures, kes selles programmis osalevad. Tulevikus on neil võimalus soetada kaupu või teenuseid nende samade ettevõtete käest. Meie kauplused annavad iga kulutatud euro eest kaks punkti," kommenteeris Maldre koostööd BalticMilesiga.

Poeketi kasu on tema sõnul võimalus pakkuda BalticMilesi kaudu oma püsikliendile lisaväärtust. "Ostes meie kauplustest tooteid ja kogudes punkte, on neil võimalik hiljem kogutud punktide eest saada meie kauplustes allahindlust," sõnas ta.

BalticMiles annab võimaluse koguda punkte igapäevaselt ning mitte ainult reisimisega seotud ostudelt (kütus, bussipiletid, restoranid, tehnikakauplused jpt).
Samuti on väga paindlikud ja atraktiivsed võimalused punktide kasutamiseks, mis ei piirdu ainult preemialendudega (ei pea kulutama punkte ainult lendamiseks, vaid saab osta erinevaid partnerite tooteid ja teenuseid, mis on igapäevaselt vajalikud).

Expert Global Inc ja Expert International GmbH eelkäija Intercop GmbH loodi 1967 Zürichis Taani, Saksamaa, Soome, Rootsi, Hollandi ja Ðveitsi tehnikakaupmeeste poolt. Keti loomise peamiseks eesmärgiks oli vabatahtlike tehnikakaupmeeste ühendamine professionaalsema klenditeeninduse ja kõrge usalduväärsuse nimel.

Maailma suurimasse kodutehnika jaemüügiorganisatsiooni Expert Global kuulub üle 7400 kaupluse 22 riigis. Expert International GmbH turuosaks Euroopas hinnatakse 10% tarbeelektroonika ning 6% kodumasinate osas.

Eesti tarbijaile pakub Experdi poekett teenuseid üle 18 aasta. Praegu tegutseb Eestis kaheksa Experdi tehnikakauplust.

2009. aasta aprillis avaldas sõltumatu uuringuettevõte OÜ Dive Eesti Äripäevas TeenindusTopi valdkonnauuringu raames tehnikakaupluste teeninduse kvaliteedi uuringu kokkuvõtte. Tulemustest selgus, et parima klienditeenindusega kodutehnikakaupluseks Eestis on Expert. Testkliendid käitusid nii kauplusi külastades kui ka telefoni- ja meiliteenindust hinnates tavaklientidena, tundes huvi fotoaparaatide vastu. Testis osalesid lisaks Experti kauplustele veel Euronicsi, Enteri, Entre, Klicki ja Mikromaailma kauplused.

Osale arutelus

  • Indrek Kald

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara