Sõna "Facebook" kõlas aasta tippsündmusel iga 2,6 minuti tagant

Best Marketingi korraldatud Eesti internetiturunduse aastakongressil Best Internet 2011 kõlas sõna "Facebook" iga 2,6 minuti tagant.

Best Internetil mainiti tänavu sõna "Facebook" 184-l korral, märkis konverentsil osalenud Tallinna Sadama veebispetsialist Siiri Peelbaum.

 

"Statistilise keskmise tõmbas alla teine päev, kui sõna kõlas vaid 49-l korral. Rekordpäev oli aga esimene päev, kui sõna Facebook kasutati 135-l korral. Kui arvestada välja vahepausid, siis reaalset saalis veedetud konverentsiaega oli 6 h, mis tähendab, et sõna Facebook kõlas iga 2,6 minuti tagant," ütles Peelbaum Best Marketingi portaalile.

Best Marketingi toimetaja Silja Oja täpsustas, et Peelbaum tegi statistikat ainult aulas, mitte auditooriumis, kus toimusid Best Interneti paralleelsessioonid.

Best Internet 2011 28. - 29. september Tallinna Tehnikaülikoolis.

Osale arutelus

  • Annika Matson

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Nicorex Baltic otsib HULGIMÜÜGI VALDKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

01. august 2017

Glasspro otsib MÜÜGIJUHTI Eestis ja Soomes

M-Partner HR OÜ

23. juuli 2017

Käsi­raamatud