Sõna "Facebook" kõlas aasta tippsündmusel iga 2,6 minuti tagant

Best Marketingi korraldatud Eesti internetiturunduse aastakongressil Best Internet 2011 kõlas sõna "Facebook" iga 2,6 minuti tagant.

Best Internetil mainiti tänavu sõna "Facebook" 184-l korral, märkis konverentsil osalenud Tallinna Sadama veebispetsialist Siiri Peelbaum.

 

"Statistilise keskmise tõmbas alla teine päev, kui sõna kõlas vaid 49-l korral. Rekordpäev oli aga esimene päev, kui sõna Facebook kasutati 135-l korral. Kui arvestada välja vahepausid, siis reaalset saalis veedetud konverentsiaega oli 6 h, mis tähendab, et sõna Facebook kõlas iga 2,6 minuti tagant," ütles Peelbaum Best Marketingi portaalile.

Best Marketingi toimetaja Silja Oja täpsustas, et Peelbaum tegi statistikat ainult aulas, mitte auditooriumis, kus toimusid Best Interneti paralleelsessioonid.

Best Internet 2011 28. - 29. september Tallinna Tehnikaülikoolis.

Osale arutelus

  • Annika Matson

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

OMNIVA otsib INFOÄRI MÜÜGIJUHTI

Eesti Post AS

16. detsember 2018

FITEK otsib potentsiaalikat MÜÜGITALENTI

Tripod Grupp OÜ

16. detsember 2018

Teabevara