Sangar loodab müüki tõsta Fits.me abil

Euroopa suurimate ja kvaliteetsemate särgitootjate hulka pürgiv AS Sangar ekspordib umbes kaks kolmandikku toodangust teiste Euroopa kvaliteetbrändide nime all - nt ETON, Stenströms, Filippa K, Marimekko, Fjällräven jt.

2011. aastal käib Saksa sõnul veebis ligi 7 protsenti rõivakaubandusest, aga see number tõuseb lähiaastatel prognooside kohaselt 35 protsendini. "Seega on veebis kohalolek meiesuguse ettevõtte jaoks ülimalt oluline," ütles Sangari turundusdirektor Raul Saks ajakirjale Inseneeria.

Saks lisas, et Sangar müüb särke ka veebi kaudu Fits.me lahendust kasutades. Sisestad oma mõõdud, näed, kas sobiv särk on kusagil kaupluses olemas, näed "proovikabiinis", kuidas see sulle selga istub, ja vähem kui nädalaga on kliendil särk käes. Veebist saab tellida ka mõõdusärke.

Täna toodab Sangar 300 000 meestesärki aastas, lisaks naiste pluusid. Ettevõtte käive oli 2010. aastal 3,5 miljonit eurot, 2011. aastaks prognoosib ettevõte 25protendilit käibe kasvu 4,4 miljoni euroni.

Saksa sõnul on nende eesmärk jõuda Euroopa kümne tõsisema särgitootja hulka. "Sangar on unikaalne ettevõte, mis on suutnud säilitada tootmisvõimekuse ning samuti arendanud ka müügivõimekust. Euroopas on küll müügil sadade erinevate brändide särke, kuid nendest vaid kaduvväike osa on toodetud Euroopas. Toodang imporditakse kas Hiinast, Türgist, Rumeeniast, Valgevenest või Balti riikidest, kus on alles üksikud tootmiskohad, mis suudavad kvaliteetseid särke toota," rääkis Saks.

Eesti internetiturunduse aastakongressil Best Internet 2011 tõstis Hollandist pärit külalisesineja Joost Steins Bisschop oma ettekandes teemal "E-kommertsi kogemuslood ehk casestudy'd maailmast" Eestist väga positiivse näitena esile just veebikeskkonda www.fits.me  

Joosti ettekandega Eesti internetiturunduse aastakongressil Best Internet 2011 saab tutvuda SIIN

Joost esindas Hollandit Barcelonas toimunud Global E-Commerce Awards þüriis. Ta on Hollandi juhtiva e-kommertsi agentuuri JungleMinds partner ja riigi suurima ärilehe Financieele Dagblad kolumnist.

Joost ütles 28. septembril Best Salesile antud intervjuus, et oma viimase meeldejääva kolumni ajalehes Financieele Dagblad kirjutas ta USA veebipõhiste lennuagentuuride maailma raputavast süsteemist Google Flights. Inglise keeles saab sellest teenusest rohkem lugeda SIIN

Osale arutelus

  • Annika Matson

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Ferrometal otsib B2B KLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

24. august 2017

M-Partner HR otsib VÄRBAMISTEENUSTE MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

06. august 2017

Käsi­raamatud