Saks: Fits.me abil tahame langetada tagastuste arvu

Sangari turundusdirektor Raul Saks kommenteeris, et ettevõtte üheks eesmärgiks on Fits.me abil vähendada tagastatavate toodete arvu ning teiseks loomulikult julgustada kliente veebist ostma. 

Saks ütles, et täna läheb ettevõtte toodangust ekspordiks Sangari enda kaubamärgi nime alt umbes 10% toodangust.  

Saks märkis, et Sangar alustas veebikeskkonnaga Fits.me koostööd selle aasta augustis. "Tegelikult ei ole meie eesmärk selle lahenduse abil tooteid müüa, vaid pakkuda enda tänastele ja tulevastele e-klientidele võimalust veenduda, et ostetav toode neile kindlasti selga sobiks. Sangari motoks on, et meie firmast saab endale ideaalselt istuva särgi iga kehakujuga mees, olenemata oma pikkusest ja kaalust," kommenteeris Saks.

Fits.me aitab klientidel toote sobivuses oma kehakujule veenduda. Ning kui tõesti juhtub, et Sangari kollektsioonitoodangu hulgast endale sobivat suurust ei leita, siis pakub Sangar mõõdusärgi teenust, mille müügiga ka tulevikus lisaks oma jaeketile veebi plaanime kolida.   

Sangari eesmärk järgmise viie aasta jooksul on tõusta Euroopa 10 suurema kvaliteetsärgitootja hulka. Sangar toodab täna enda kaubamärgi all ca 100 000 särki aastas, meile teadaolevalt toodavad Euroopa suurimad brändid aastas ca 2 000 000 särki ning tõsiste raskekaallaste kogused algavad 300 – 400 tuhandest särgist aastas, sellele tasemele soovime jõuda ka meie.  

Peamiselt lähevad Sangari särgid Eesti naaberturgudele Skandinaavias. "Särki kui toodet on küll võimalik üsna kaugele transportida, kuid oma potentsiaalsete sihtriikidena näeme siiski mandrieuroopa turge, kus on tugev särgikandmise traditsioon, tõsi küll ka tugev konkurents. Oma konkurentsieelisena näeme hetkel tootmis- ning müügivõimekuse olemasolu ühes ja samas geograafilises asukohas ning veel mõningat kuluefektiivsust võrreldes vanade Euroopa riikidega," lisas ta.

Sangari järgmise aasta plaane kasumi ja käibe kasvatamise osas kommenteerides möönis Saks, et nad loodavad parandada oma kaubamärgi käibe ning kasumi suhet kogu käibesse ja kasumisse. "Täpseid numbreid kahjuks hetkel anda ei ole võimalik".

Tuleva aasta tootearenduse kohta märkis Saks, et Sangar - seni tuntud konservatiivsete ülikonnasärkide tootja  - on jälgimas üldist särgitrendi maailmas ning arendab jõuliselt ka oma vaba aja särkide kollektsiooni, mis jõuab poodidesse juba selle aasta lõpus. Sangari ülikonnasärke turustatakse nimede Sangar Executive ning Sangar ja vaba aja särkide kollektsiooni nime all Sangar Easy.

"Sarnaselt Executivega pöörame Easy puhul suurt tähelepanu toote kvaliteedile, mille esimene ning suurim määraja on superkvaliteetne ning 100% naturaalne puuvillane kangas," rääkis Saks lõpetuseks.

Osale arutelus

  • Annika Matson

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara