Jaapani suurettevõtja vastas lugejate küsimustele

Reedel, 21. oktoobril oli Livikol külas Jaapani suurima alkoholihulgimüüja Nihon Shurui Hanbai Co president Michio Katsuta. Mees, kes ettevõtte siseselt omab piiramatut võimu üle kogu Jaapani.

Livikol õnnestus äsja saada leping selle Jaapani suurfirmaga.

Michio Katsuta vastas reedel, 21. oktoobril Äripäeva ajakirjaniku Alyona Stadniku küsimustele. Best Sales kogus ka lugejate küsimusi Jaapani suurärimehele ja edastas need Alyonale. Katsuta vastused lugejate küsimustele on näha allpool. Esmaspäeval saate lugeda ka Alyona täispikka intervjuud Jaapani ärimehega.

Vastatud küsimused

Kamikaze
1. Milline on Eesti ja Eesti ettevõtja maine Jaapani ärimeeste seas? 2. Mis võiksid Eestist olla järgmised firmad/sektorid, kes võiks proovida Jaapani turule minna?
Ma ausalt ei tea. Jaapanisse tuleb palju tooteid erinevatest riikides ja mitte ainult Euroopast, vaid ka USA-st ning Aasiast. Keegi ei tea Eesti toodetest mitte midagi. Meie jaoks on see väljakutse müüja Eesti toodangut Jaapani turul.
Le Coq
Kuidas läheb Eesti suurimal õlletootjal Sakul Jaapani turul, kas neid on märgata?
Meie ei tea ühtegi Eesti brändi, kes Jaapanisse ekspordivad. Võib-olla mõned on, aga nad ei ole väga populaarsed. Paljud ei tea siiski Eestist midagi.
Vähi kommenteeris
Tiit Vähi kommenteeris hiljuti, et tänavune suurim majanduskasv tuleb Aasiast (Hiina, India), samas üks rahvusvaheline pank ütles, et ka Aasia majanduskasv jääb tänavu kinni. Mis on teie kommentaar nii Aasia kui ka Euroopa majanduskasvu kohta tuleval aastal? Mis te arvate Eestist? Kas eurokriis mõjutab Eestit nii palju, et meid tabab uus suur kriis tulevikus?

Ma ei ole finantsspetsialist. Minu arvamus on, et ELis peaksid rikkamad riigid abistama vaesemaid, sest nad on ühes organisatsioonis. Peab olema bilanss riikide vahel. Ma loodan, et majanduskriis ei tule uuesti. Ja loodan, et järgmisel aastal majandus taastub veelgi.

Sven
Kui suurt tulevikku näete koostöös Livikoga?
See on huvitav küsimus. Näeme pikka perspektiivi. See võtab aega selleks, et muuta Cooler väga populaarsemaks. Aga tähtis on see, et me kindlasti teeme müügikampaaniaid, et müüa rohkem. Teeme reklaami läbi ajalehtede ja PR-de.

Osale arutelus

  • Annika Matson, Michio Katsuta

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Global Marine Supply otsib JAEMÜÜGI OSAKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

22. detsember 2017

Teabevara