Koolitus: Müügioskuste töötuba. Kuidas saada rohkem uusi kliente?

Igal koolitusel nagu ka igal investeeringul äris, on mõte siis, kui ta lahendab mõne teie ees seisva ärilise probleemi. Sestap pole mõtet seda infot edasi lugeda neil, kes on oma müügi ning müügiprotsessis toimuvaga 100% rahul, sest juttu tuleb ühest Äripäeva koolitusest.

See koolitus on kasulik neile, kes tunnevad midagi tuttavlikku järgmistes situatsioonides:

* Klientidega käib lõputu hinnakauplemine, kuigi toode või teenus, mida pakute, on väga hea;
* Müügiosakond teeb tublisti pakkumisi, kui ainult üksikud neist jõuavad reaalse tehinguni;
* Tehinguni jõudmine on nagu rulett- kunagi pole kindel, milline pakkumise saanud klient ostab ja milline mitte;
* Meie toode on parem, hind ka soodsam, kuid potentsiaalne klient valib mõnikord ikkagi konkurendi pakkumise;
* Peale tehingu sooritamist tuleb ettevõttel tegeleda kliendi kaebustega toodet / teenust (müüja kuludega) muuta, täiendada, parandada (ehk olete endale saanud järjekordse juba ette rahulolematu ja kahjumliku kliendi).

Need olukorrad ei ole paratamatud, vaid teatud müügikäitumise paratamatu tagajärg. Jah, me julgeme seda öelda: ka hinnakauplemine ei ole paratamatu! Müük ei ole mustkunst. Seetõttu me ei harjuta sellel koolitusel tehnikaid, vaid vaatame reaalselt, kuidas Te suudaksite oma olemasolevate müügijõududega paremaid tulemusi saavutada, on selleks siis suurem käive, kõrgem marginaal või rahulolevam klient. Koolitusel on võimalus oma müügiprotsesse ning müügitööd (aga ka oma suhteid konkreetse suurkliendiga) põhjalikult analüüsida.

Koolitus annab:
- teadmised, kuidas müüa sama aja- ja energiakuluga rohkem
- oskused müüa parema marginaaliga
- arusaamise, mis on müügipakkumise aktsepteerimise tõenäosus
- võimaluse oma müügiprotsesse ning müügitööd põhjalikult analüüsida
- oskuse „lugeda“ ostjat uuel tasemel
- kuhjaga mõtteid, kuidas oma müügitulemusi parandada.

Koolituse teemad:
1. Kuidas töötab inimese aju ning kuidas see mõjutab ostmise ja müümise protsessi
2. Millised on kliendi vajaduse erinevad ilmnemise tasemed ning kuidas need mõjutavad müügiprotsessi edukust ning müügi toimumise tõenäosust
3. Kuidas kasutatav tehnika mõjutab meie edukust (võime isegi ette ära öelda, et paljud Eestis levinud müügivõtted takistavad müügitehingu toimumist - peale esimest kahte punkti saate isegi aru, miks see nii on)
4. Millal langetab ostja otsuseid ehk millal tuleb müüa (võime öelda, et enamasti tehakse need kaks tegevust ära eri aegadel)
5. Miks me ennast petame ehk mis põhjusel tegeleme klientidega, kes suure tõenäosusega meie käest ei osta. Ning vaatame, kuidas neid tegevusi vältida või vähemalt vähendada.
6. Mis teeb müügis edukaks?
7. Miks me ei käitu nii, nagu on loogiline?
8. Kuidas vabaneda müügihirmudest?
9. Isikliku müügiplaani koostamine, kuidas rohkem uusi kliente saada.

Koolitus toimub 1. detsembril Tallinnas. Ühepäevase koolituse hind on 240 eurot+km.

Rohkem infot SIIN
 

Osale arutelus

  • Annika Matson

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Global Marine Supply otsib JAEMÜÜGI OSAKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

22. detsember 2017

EasySnap otsib Skandinaavia suuna MÜÜGIJUHTI

Easysnap Co-Packing Northern Europe OÜ

17. detsember 2017

Teabevara