Müügikampaaniad on Prisma käibe lennutanud 30% kõrgemale

Prisma Peremarketi müük on kasvanud 30% alates Hinnagarantii kampaania alustamisest.

Turundusseminaril Wazzap ütles Prisma Peremarketi kommunikatsioonijuht Kadri Lainas, et Prisma edukaim lubadus on hinnagarantii, mille sõnum ei ole hinna langetamine, vaid lubadus, et hindu ei muudeta. „Alates kampaania algusest on Prisma Peremarketi käibekasvud olnud enam kui 30% möödunud aastast kõrgemad, kinnitas tegevdirektori Janne Lihavainen.

Prisma tuli käesoleval aastal  turule lubadusega külmutada 40 enimostetud toote hinnad kuni aasta lõpuni. Nüüd on otsustatud 18 toote hinda hoopis alandada. Prisma kinnitusel on Hinnagarantii nende selle aasta edukaim turunduskampaania.

Osale arutelus

  • Tanel Raig

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

ESSVE Estonia otsib TURUNDUSJUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

01. oktoober 2017

Hilleberg is looking for an QUALITY MANAGER

Finesta Baltic OÜ

19. oktoober 2017

Digitrükk is looking for a EXPORT SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

02. oktoober 2017

Teabevara