Müügikampaaniad on Prisma käibe lennutanud 30% kõrgemale

Prisma Peremarketi müük on kasvanud 30% alates Hinnagarantii kampaania alustamisest.

Turundusseminaril Wazzap ütles Prisma Peremarketi kommunikatsioonijuht Kadri Lainas, et Prisma edukaim lubadus on hinnagarantii, mille sõnum ei ole hinna langetamine, vaid lubadus, et hindu ei muudeta. „Alates kampaania algusest on Prisma Peremarketi käibekasvud olnud enam kui 30% möödunud aastast kõrgemad, kinnitas tegevdirektori Janne Lihavainen.

Prisma tuli käesoleval aastal  turule lubadusega külmutada 40 enimostetud toote hinnad kuni aasta lõpuni. Nüüd on otsustatud 18 toote hinda hoopis alandada. Prisma kinnitusel on Hinnagarantii nende selle aasta edukaim turunduskampaania.

Osale arutelus

  • Tanel Raig

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara