Eesti tarbija eelistab suuri kaubanduskeskusi

Eesti Kaupmeeste Liidu juhataja Marika Merilai sõnul käib jaekaubandusturul äge võitlus tarbija tähelepanu ning koha eest tema rahakotis. Selle taustal eelistab tarbija suuri kaubanduskeskusi ning ootab kaupmeestelt madalaid hindu ning sooduspakkumisi.

Merilai sõnul valitseb Eestis kaubanduskettide paljusus. „Kuna jaeturu maht järgnevatel aastatel olulisel määral ei suurene ja konkurents suurte kauplustekettide vahel tiheneb, siis saavutavad kaupmehed homme edu vaid väga raske tööga,“ rääkis Merilai jaekaubanduskonverentsil.

Tulevikutrende prognoosides rõhutas Merilai, et kliendi eelistuseks jäävad harjumuspäraseks saanud kaubad ja tooted. „Tihe kokurents ja hinnasurve tähendab, et kauplustekettide omamärgi tootevalik kindlasti laieneb,“ nentis Merilai.

Teise olulise trendina tõi ta välja e-kaubanduse osakaalu jätkuva kasvu. Merilai sõnul ületab Eestis e-kaubanduse klientide arv enam kui 200 000 inimese piiri.

Osale arutelus

  • Tanel Raig

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Post11 otsib MÜÜGIOSAKONNA JUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

27. september 2017

Maxima otsib MÜÜGI- JA TURUNDUSDIREKTORIT

Maxima Eesti OÜ

25. september 2017

Teabevara