Noortele on e-pood elu loomulik osa

WAZZAP? 2011 veebipoodide teemalisel seminaril 22. novembril pakkus Pipfrog tegevjuht Bruno Lill uute klientide iga-aastaseks kasvuks umbkaudu 18000 noort tarbijat.

Turundus- ja reklaaminädal WAZZAP? 2011 raames toimuv veebipoodide turundusseminar algas elava vestlusringiga. Arutleti Eesti e-poodide arendamise ja kliendibaasi kasvatamisega seonduvaid teemasid.

Interneti e-ostukeskkondade lahenduste pakkujana tuntud Pipfrog tegevjuht Bruno Lill tõi turu kasvu ühe olulise plussina välja igal aastal noorte tarbijate lisandumise ostukeskkonda. Eestis arvas ta nii tulevat umbes 18000 noort, kes on juba üles kasvanud interneti keskkonnas. Nemad ei vaja eraldi veenmist e-ostukeskkonna plussidest. Sellise numbri teadmine on juba ise piisav argument müügiosakondadele, et senisest enam panustada e-kaubanduse arendamisse. Samas rõhutas ta vajadust panustada senisest rohkem logistika probleemide lahendamisse, sest kohati võtab kauba kättesaamine kliendile palju aega.

Heidi Mallene e-poodide laskallab.ee ja besty.ee arendajana tõi e-poodide plussidena üheks näiteks noored emad, kes juba ajapuudusel endale poodlemist ei saa lubada. Kerge on ju soovitud ostud teha interneti vahendusel kasvõi lõunapausi ajal töökohas ning nii ajamahukaid poodide läbimismaratone vältida.

Osale arutelus

  • Juuli Laanemets

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara