Rimi kliendikaardil ligi pool miljonit kasutajat

Rimi on poole aastaga oma kliendikaardile leidnud ligi 400 000 tarbijat.

Rimi uus tegevjuht Anders Lorentzon ütles Rimi jaekaubanduskonverentsil, et ettevõte on viimasel viiel aastal Eestisse investeerinud 100 miljonit eurot. Ta lisas, et investeeringuid jätkatakse ka lähitulevikus, et saavutada Eesti turul juhtiv positsioon. Et sinna poole ollakse teel, kinnitab Lorentzoni väitel fakt, et poole aastaga on Rimi kliendikaardiga liitunud ligi 400 000 Eesti tarbijat.

Osale arutelus

  • Tanel Raig

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Ferrometal otsib B2B KLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

24. august 2017

M-Partner HR otsib VÄRBAMISTEENUSTE MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

06. august 2017

Käsi­raamatud