Klientidelt saadud tagasiside tõi toote uuesti turule

Facebookist ja kodulehelt saadud klientide tagasiside pani Balbiino jäätisetootjat uuesti tootma Lumemarja jäätist. Toode oli populaarne aastatel 2001-2005.

Klientide kirjad sooviga kaubandusest osta lemmiktoodet panid Balbiinot muutma oma tootesortimenti. Enel Kolk, AS Balbiino turundusjuhi sõnul oli viis aastat tagasi tootmisest maha võetud jäätis tarbijatel nii soojalt meeles, et Facebook fännilehelt tekkis spontaanne arutelu selle toote ümber. Tarbijate soosivad meenutused läbi blogide päädisid viimaks jäätisetootja otsusega toode uuesti nomenklatuuri võtta. Balbiino turundusjuhi sõnul võttis kogu protsess positiivsest otsusest toote müüki jõudmiseni 6 kuud aega.

Sotsiaalmeedia võimalusi saab kasutada just kliendisuhtluse tõstmiseks. Millist lähenemist oma tarbijatega kasutada peaks iga ettevõte eelnevalt tõsiselt kaaluma. Niisama „linnukese” pärast kliendiküsitlusi teha pole mõtet ning tagasisidet küsida. Targalt esitatud küsimuste vastused võivad küsijat ennastki üllatada, nii mitmekesiselt ja põnevalt suudavad kliendid vastata.

Kui palju kliendid suudavad ettevõtete käitumist läbi sotsiaalmeedia mõjutada? Miks osade ettevõtete käes tundub see olevat kui võlurohi, teiste kodulehtedel ei toimi kuidagi?

Kutsume ettevõtteid jagama meiega oma lugusid, millal klientide tagasiside pani neid muutma oma teenuseid/toodangut ning kui kaua aega muutmisprotsessid võtsid.

Parimaid lugusid kajastame detsembrikuu jooksul. Lood palume saata: juuli.laanemets@aripaev.ee

 

Osale arutelus

  • Juuli Laanemets

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

ESSVE Estonia otsib TURUNDUSJUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

01. oktoober 2017

Globalsun otsib päevitus- ja ilutoodete MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

05. oktoober 2017

Digitrükk is looking for a EXPORT SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

02. oktoober 2017

Teabevara