CV-Online: mis on Eestis müügi valukohad?

CV-Online uuris, millised on müügivaldkonna valukohad, neid tutvustas tänasel Äripäeva seminaril ettevõtte turundusjuht Heikko Gross.

Tööpakkumiste arvult on müügitöö CV-Online'i teatel Eestis populaarsuselt pärast ITd teisel kohal.

Äripäeva seminaril "Kuidas leida ja hoida head müügiinimest?" tutvustas Heikko Gross uuringut, mis oli läbi viidud tänavu septembris. Uuringu eesmärk oli selgitada välja problemaatilisemad valdkonnad ja tasandid – seda nii töötajate kui ka tööandjate hinnangul. "Valukohad, mida müügi valdkonnas tööandjad välja tõid olid vürtsikad," rääkis ta.

Järgnevad tööandjate kommentaarid uuringust:

"Puudub vastav koolitus, valida on heal tasemel tehniliste teadmistega töötaja ja hea müügimehe vahel, kuid kui kommunikatsioonialaste toodete müük eeldab sügavamaid teadmisi tehnilisel alal (näiteks elekter) ja samas häid müügioskusi, siis on töötaja leidmine juba keerulisem, valik langeb pigem hea müügimehe peale, keda firma peab hakkama välja koolitama, mis omakorda nõuab aega ja mitte vähe."

"Iseenesest mõistetavalt on müügi valdkonnaga seotud inimesi Eestis järjest vähem. Parimad on läinud teise riiki või töötavad siin kindlal kohal."

"Töö nõuab aktiivse müügi oskust, mida kandideerijad enda juures üle hindavad ning töö käigus selgub, et nad ei saa sellega hakkama. Samuti on puudu enesealgatustest ja kaasamõtlemisest, et ei peaks kõiki samme tööl näpuga ette näitama."

"Meie valdkonna spetsiifika on kitsas, et leida koolitatud müügimees, tuleb see konkurendilt "üle lüüa" või ise välja koolitada".

Osale arutelus

  • Alyona Stadnik

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Logotrade otsib REKLAAMKINGITUSTE PROJEKTIJUHTI

Logotrade OÜ

31. detsember 2017

EasySnap otsib Skandinaavia suuna MÜÜGIJUHTI

Easysnap Co-Packing Northern Europe OÜ

17. detsember 2017

Teabevara