SimpliFlying: Estonian Air võitis maailma lennufirmade turundusuuenduste topi

Maailma üks juhtivaid firmasid lennufirmade klientide tulemusliku kaasamise valdkonnas ehk SimpliFlying reastas maailma lennufirmade 2011. aasta innovatsioonid turunduse ja sotsiaalmeedia vallas.

Esimesel kohal on SimpliFlyingu edetabelis Estonian Air oma Facebooki-põhise lojaalsusprogrammiga AirScore.

Vaata, millised lennufirmad veel edetabelisse pääsesid SIIT

Estonian Air käivitas oktoobri lõpus uue sotsiaalmeedia programmi, mille eesmärk on tutvustada välismaalastele rahvuslikku lennufirmat ja Eestit. AirScore on unikaalne selle poolest, et see muudab maailma lennunduses seni kehtivate lojaalsusprogrammide ideed – nimelt tunnustab lennufirma oma kliente ja fänne erinevate toetusaktsioonide eest, näiteks lennufirma pakkumiste või Eestis toimuvate kultuuri- ja spordiürituste kohta info jagamise eest fänni Facebooki lehel. Eriliseks teeb selle lojaalsusprogrammi see, et esmakordselt maailmas premeeritakse lennufirma toetajaid ilma, et nad selleks lendama peaksid.

Osale arutelus

  • Annika Matson

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Nicorex Baltic otsib HULGIMÜÜGI VALDKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

01. august 2017

Glasspro otsib MÜÜGIJUHTI Eestis ja Soomes

M-Partner HR OÜ

23. juuli 2017

EESTI ENERGIA otsib ERAKLIENDI MÜÜGIJUHTI

Eesti Energia AS

23. juuli 2017

Käsi­raamatud