SimpliFlying: Estonian Air võitis maailma lennufirmade turundusuuenduste topi

Maailma üks juhtivaid firmasid lennufirmade klientide tulemusliku kaasamise valdkonnas ehk SimpliFlying reastas maailma lennufirmade 2011. aasta innovatsioonid turunduse ja sotsiaalmeedia vallas.

Esimesel kohal on SimpliFlyingu edetabelis Estonian Air oma Facebooki-põhise lojaalsusprogrammiga AirScore.

Vaata, millised lennufirmad veel edetabelisse pääsesid SIIT

Estonian Air käivitas oktoobri lõpus uue sotsiaalmeedia programmi, mille eesmärk on tutvustada välismaalastele rahvuslikku lennufirmat ja Eestit. AirScore on unikaalne selle poolest, et see muudab maailma lennunduses seni kehtivate lojaalsusprogrammide ideed – nimelt tunnustab lennufirma oma kliente ja fänne erinevate toetusaktsioonide eest, näiteks lennufirma pakkumiste või Eestis toimuvate kultuuri- ja spordiürituste kohta info jagamise eest fänni Facebooki lehel. Eriliseks teeb selle lojaalsusprogrammi see, et esmakordselt maailmas premeeritakse lennufirma toetajaid ilma, et nad selleks lendama peaksid.

Osale arutelus

  • Annika Matson

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Hilleberg is looking for an QUALITY MANAGER

Finesta Baltic OÜ

19. oktoober 2017

Post11 otsib MÜÜGIOSAKONNA JUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

27. september 2017

Digitrükk is looking for a EXPORT SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

02. oktoober 2017

Teabevara