"Venelane on nagu soe sai. Söö kohe."

Venelasele meeldib eelkõige suhelda ning tema ostuotsust mõjutab tuntud inimene, tõdes Meinson Konsultatsioonid OÜ omanik Olga Meinson Best Marketingi seminaril "Kuidas turundada vene sihtrühmale?".

"Venelane on nagu soe sai. Söö kohe. Kui läheb külmaks, siis on juba raske müüa," tõi Meinson näite. Ta soovitas olla vene kliendiga hooliv ning läheneda kliendile personaalsemalt.

Elion Ettevõted ASi projektijuht Irina Bojenko lisas oma ettekandes, et põhiprintsiip on see, et eestlane loeb ja mõtleb, venelane suhtleb ja otsustab. "Ehk siis otsus, et ma hakkan tarbima, tuleb suheldes," nentis Bojenko ning lisas, et vene klient on emotsionaalne, ta annab emotsiooni edasi, positiivne emotsioon on tugev. Ta on spontaanne, on nõus spontaanselt ostma. Ta on ambitsioonikas ehk tal peab olema parem kui naabril. Ja samas on ta rohkem ka hinnale orienteeritud. 

Pikemalt saab seminarist "Kuidas turundada vene sihtrühmale?" lugeda tänasest Äripäevast.

Osale arutelus

  • Alyona Stadnik

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

ESSVE Estonia otsib TURUNDUSJUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

01. oktoober 2017

Globalsun otsib päevitus- ja ilutoodete MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

05. oktoober 2017

Teabevara