Realo: Kuidas lojaalsed kliendid müügivankri ette rakendada? 

Eesti suurima kütusemüja Statoili kontseptsioonijuht Kai Realo räägib 22. veebruaril toimuval Äripäeva seminaril "Kuidas leida ja hoida lojaalseid kliente?" nende motiveerimisest. 

Realo kirjutas oma ettekande tutvustuseks, et jaekaubanduses toimub pidev jaht või ralli või lausa võitlus klientide nimel. Ja seda muidugi eesmärgiga saavutada ettevõttele omanike seatud mõõdikud.

"Müügieesmärke on võimalik saavutada pidevalt uusi kliente haarates, mis aga Eesti suuruses väikeriigis ühel hetkel end ammendab, või siis olemasolevatele lojaalsetele klientidele keskendudes ja neid tarbima motiveerides," võttis Realo kokku.

Juht märkis, et talle endale - kui tarbijale - tundub vahel, et peamine suund on võetud uute klientide haaramisele ning on vähe jaekaupmehi või teenusepakkujaid, kes oma truud klienti tähelegi paneb.

Statoilis on tema sõnul kontakt lojaalsete klientidega väga tihe – on kliente, kes käivad teenindusjaamas lausa mitu korda nädalas. "Oma ettekandes seminaril annan lühikese ülevaate sellest, kuidas Statoil oma lojaalseid kliente kohelda tahab ning kuidas see meil õnnestunud on," ütles Realo.

Rohkem infot seminari kohta ning registreerimine SIIN

 

Osale arutelus

  • Annika Matson

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Hilti otsib MÜÜGIESINDAJAID

Manpower OÜ

06. detsember 2017

Teabevara