USA müügiproff: 5 enim levinud viga e-kirja teel müües 

Best Salesile ingliskeelse online-intervjuu andnud Ameerika ukselt uksele müügiorganisatsiooni Southwestern Company raamatumüügi rekordihoidja Dustin Hillis tõi välja 5 enim levinud viga e-postiturunduses.

Esmalt ütles Hillis aga Best Salesile, et tema arvates ei tohikski müük toimuda e-posti teel. "E-post on efektiivne müügi leadide loomiseks, brändinguks, täiendava info pakkumiseks, aga e-kirja saatmise lõppeesmärk peaks olema võimaliku kliendi motiveerimine saatjale helistama või oma info saatmiseks telefoni teel kontakti võtmiseks. E-kiri on turundustööriist," märkis Hillis.

Ja lisas, et nad kasutavad koolitusfirmas Southwestern Consulting väga laialdaselt e-kirja-turundust.

Järgnevad Hillise 5 enim levinud viga e-kirja turunduses:

1. Hinna lisamine e-kirja. Hind tuleb alati öelda personaalselt või telefonivestuses.

2. Kirja pannakse liiga palju infot. E-kirjad peavad olema lühikesed ja meeldivad ning motiveerima kedagi sulle helistama.

3. Ei kasutata pilte. 1 pilt on väärt 1000 sõna. Lisage e-kirja pilte oma toote või teenuse demonstreerimiseks.

4. Ei kasutata videoid. Maailma suuruselt teine otsingumootor on You Tube. Lisage e-kirja vahvaid videoid, mis iseloomustaks teie klienti.

5. Loodetakse liiga palju e-kirjale selle asemel, et helistada või kohtuda kliendiga personaalselt. Ei ole midagi paremat, kui vaatad kliendile silma ja ütled, et lööme käed.

Hillise ingliskeelset intervjuud Äripäeva müügijuhtide teemaveebis Best Sales saab lugeda SIIT

Osale arutelus

  • Annika Matson

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Globalsun otsib päevitus- ja ilutoodete MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

05. oktoober 2017

Post11 otsib MÜÜGIOSAKONNA JUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

27. september 2017

Teabevara