Müügijuhte värvatakse messil kiirkohtinguga

Märtsi lõpus korraldatakse Tallinnas neljas kiir-töömess heade müügijuhtide leidmiseks ja värbamiseks, kuhu oodatakse üle saja kvalifitseeritud tööotsija.

Eestis välja mõeldud värbamistehnika, kus tööandjad saavad samal päeval kohtuda kõigi neid huvitavate kandidaatidega, on heaks kiitnud ka töötukassa, kes saadab seekord ametlikult kandideerima ka oma kliente.

Messiformaat on küll suur stress osalejatele, kuid ka sellevõrra parem tulemus tööturulistele, märkis messi korraldaja Anu-Mall Naarits marketingi instituudist.

"Oleme osalenud vaatlejatena ka varasematel kiir-töömessidel ja jäänud rahule nii formaadi, korralduse kui tulemuslikkusega," selgitas töötukassa nõunik Mati Ruul. "Kuna hetkel on meil töötuna arvel mitmeid inimesi, kelle varasem kvalifikatsioon ja töökogemus vastab töömessi korraldajate kõrgetele nõudmistele, siis otsustasime, et seekord saadame ametlikult ka need inimesed ennast tööandjatele tutvustama," lisas ta.

Anu-Mall Naarits hindas töötukassa liitumist kiir-töömessiga kõrgelt. "Kuna nii müügitööd otsivate inimeste kui ka ekspordi müügijuhte värvata soovivate ettevõtete jaoks on kiir-töömessid kujunenud väga edukaks ja populaarseks, siis on meil heameel, et ka töötukassa on võtnud nõuks oma müügitööks sobiva taustaga kliente ametlikult meie värbamisüritusele saata," märkis ta.

Naaritsa sõnul on enamus tööotsijaid ka kusagil tööl või äsja töökohta vahetamas ja need inimesed üldjuhul kaua töötuna ei püsi. "Samal ajal näitab meie kogemus, et juba pikalt töötuna arvel inimeste seas võib olla väga häid spetsialiste, kes jäävad tööturul tavaliselt eelvalikutest välja tänu oma CVs sisalduvatele nüanssidele nagu näiteks vanus," kinnitas ta.

Kiir-töömessidel on omale müügijuhi leidnud juba üle poolesaja ettevõtte.
Marketingi instituut on seni toimunud kolme messi käigus kokku viinud üle 300 tööotsija ja ligi 80 tööpakkujat. Ligi 70% töömessile kogunenud ettevõtetest on ka messil omale müügijuhi leidnud ning tööle võtnud.

"Töömessile tulevad ettevõtted otsivad ennekõike väga heade kogemuste või eeldustega müügijuhte, kes suudaks nende toodangu eksporti välisturgudel kasvatada, seetõttu on messil suur vastutus ja siia pääsevad siiski vaid need, kes oskavad võõrkeeli, omavad rahvusvahelise töö kogemust ja on valmis panustama keskmisest rohkem aega tööle," tunnistas Naarits.

Kiir-töömess, mida on ajakirjanduses nimetatud ka kiirkohtinguks tööotsija ja tööandja vahel, erineb tavalistest värbamistest ennekõike oma kiiruse ja intensiivse poolest. Samuti selle tõttu, et iga tööotsija peab end ise kohapeal vaid 1-2 minutiga ööklubi ruumides väikeste kohvilaudade taga istuvatele tööandjatele maha müüma.

Viimane aspekt muudab formaadi eriti sobivaks müügitööd teha ihkavate inimeste leidmisel. Töömessi formaat lubab, et tööandjad suudavad kaheksa tunniga filtreerida sajast kandidaadist välja lõppvooru pääsejad, kui tavameetodil kulub selleks paar-kolm kuud.

28. märtsil toimuvale töömessile oodatakse ca 20 ettevõtet ja sadat tööotsijat. Kõik, kes soovivad üritusel kaasa lüüa, saavad ühendust võtta marketingi instituudiga.

Osale arutelus

  • Indrek Kald

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Global Marine Supply otsib JAEMÜÜGI OSAKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

22. detsember 2017

Hilti otsib MÜÜGIESINDAJAID

Manpower OÜ

06. detsember 2017

Teabevara