Kommentaatorid: Ekke, kaua võib?

Viimasel ajal on meie lugejatelt laekunud arvamusi ja küsimusi Ekke Lainsalu bännerreklaami kohta. Osad on häiritud. Küsitakse: “Kaua võib?” Teised tunnevad huvi: “Mida Ekke teile nüüd maha on müünud?”

See on pretsedent, et kommenteeritakse reklaami. Toimetus tasuliste reklaamipindade kasutamisse ei sekku. Küll aga küsisime Ekkelt endalt, mida ta persooni müümisest arvab.

Kuidas on koolituste müük selle bännerreklaami toel läinud? Oled ehk nõus vihjama mitu osalejat juurde said?
Kui ma olin eelnevalt küllaltki skeptiline bännerreklaami osas, väites, et see ei toimi, siis pea alaspidi rippumine on seda seisukohta muutnud:  ei toimi kehv bännerreklaam, mis ei ärata inimestes huvi ja ei kutsu tegutsema.  Äripäeva ja Bestsalesi keskkonnad on mu koolituste täituvusele mõjunud hästi, grupid on poole suuremad kui prognoosisin.

Sa oled nüüd neli nädalat iga päev olnud meie teemaveebis üleval. Kas näed mingit ohtu, et ühel hetkel see üleskutse enam ei  tööta? Või hakkab lausa Sinu kahjuks tööle?
Paljudel võib olla juba villand mu näost ja tõtt öelda, siis minul on samuti. Selletõttu läheb see mõne päeva pärast sealt ka minema.

Räägi, mida Sina nn persooni-müügist arvad? Kuidas toimib? Kas Eestis müüakse palju nn tuntud nägude kaudu?
Minu ärimudel on puhtal kuju seotud persooni müügiga, täpselt samuti nagu kolleegil Peep Vainul ja teistel tundud koolitajatel - konsultantidel. Mis me aga räägime koolitajatest: LHV Pank võrdub Rain Lõhmusega, Norma Grupp võrdub Jüri Käoga, Baltika võrdub Meelis Milderiga ... Apple võrdus Steve Jobsiga. Koolitaja persoon on oma töös pidevalt nähtaval. Ta esineb suurte inimhulkade ees ja eks igaühel on oma arvamused.Tuleb aga lihtsalt oma tööd hinge ja pühendumisega teha. Võin öelda, et seda tööd jätkan ilmselt kuni kõrge vanuseni ja üha kasvava huviga.

Ekke Lainsalu kasutab Äripäeva veebikeskkonnas uut tüüpi bännerreklaami. Nimelt ei ole tasu reklaamipinna kasutamise eest fikseeritud, vaid tellija maksab kokkulepitud tulemustasu iga ostu sooritanud kliendi pealt. Äripäeva reklaamiosakonna sõnul on see kampaania edukas mõlemale poolele.

Osale arutelus

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Globalsun otsib päevitus- ja ilutoodete MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

05. oktoober 2017

Post11 otsib MÜÜGIOSAKONNA JUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

27. september 2017

Hilleberg is looking for an QUALITY MANAGER

Finesta Baltic OÜ

19. oktoober 2017

Teabevara