Toode on müügi alus: Infotelefoni kuldaeg on läbi

Majanduskriis vähendas nii Eestis tegutsevate infotelefonide arvu kui ka müügikäivet ning näitas, et traditsiooniliste infotelefonide kui rahamasinate aeg on läbi, ellujäämiseks on oluline arendada lisateenused.

Äripäev kirjutas kolme aasta eest, et 1993. aastal alustanud Ekspress Hotline tõi oma hiilgeaegadel meediamagnaat Hans H. Luigele ning endisele politseinikule Raul Kasesalule 70 miljonit krooni müügitulu ning peaaegu 10 miljonit krooni
puhaskasumit aastas. Samas ilmneb, et toonase magusa äri asemel peab uus omanik võitlema ellujäämise nimel ning jälgima pingsalt, kuidas ots otsaga kokku tulla. Nii on aga kõigil infotelefonide omanikel, mitte üksnes Ekspress Hotline’il.

"Peamine põhjus oli kogu maailma ja Eesti majandust tabanud majanduskriis, mis tõi kaasa meie kliendibaasi drastilise vähenemise. Hulk ettevõtteid lihtsalt pankrotistus ja tegutsevates firmades piirati oluliselt reklaamikulutusi," selgitas infotelefone haldavate ettevõtete käibe üleüldist vähenemist Telemedia Eesti ASi ja Teabeliin ASi turundusprojektide juht Triin Vesper. Tema sõnul kasvab praegu jõudsalt Google’i ja Facebooki reklaamimüük. 

Vesper lisas, et ta usub, et ka 2012. aastal jätkub infotelefonide arendustöö. "Järjest aktuaalsemaks muutuvad online- ja mobiilsidevahendites kasutatavad nn uue generatsiooni infoteenused," kommenteeris ta ning lisas, et kohalike ettevõtete otsikeskkonnad jäävad, kuid peavad hakkama pakkuma rohkesti lisaväärtust.

1992. aastast müügitööga seotud olnud Best Salesi toimetaja Aira Tammemäe tõstis selle loo näitel taaskord esile, et toode on müügi alus. "Ka kõige edukamad ja arukamad müügiorganisatsioonid ei saa edu hoida, kui toode kaotab turul väärtuse," märkis Tammemäe.

Osale arutelus

  • Annika Matson

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Digitrükk is looking for a EXPORT SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

02. oktoober 2017

Maxima otsib MÜÜGI- JA TURUNDUSDIREKTORIT

Maxima Eesti OÜ

25. september 2017

Teabevara