EMT ja Tele2 kunded kolivad Elisasse. Miks?

Eelmisel nädalal avaldas aripaev.ee sideoperaatorite viimased müüginumbrid.  Elisa oli ainus suurtest operaatoritest, mis esimeses kvartalis kliente juurde võttis. Seda konkurentide arvelt. Best Salesi toimetus uuris, mis on selle edu taga.


Elisa juhatuse liikme Andrus Hiiepuu sõnul on Elisa edu aluseks kaks aastat tagasi valitud uus strateegiline suund – olla Eesti turul hinnaliider ehk pakkuda Elisa kliendile soodsaima hinnaga kõne- ja mobiilse interneti teenust ning tagada teenuste kõrge kvaliteeditase. “Vastavalt valitud strateegiale kujundasime  ümber kogu Elisa hinnapoliitika ning tõime turule üha uusi teenuspakette. Elisa oli Eesti sideturul esimene, kes hakkas pakkuma piiramatu mahu ja väga soodsa hinnaga mobiilse interneti pakette. Elisa MiNT paketid tegid mobiilse interneti massidele kättesaadavaks, tekkis sõna otseses mõttes rahvatoode.Teised Eesti sideoperaatorid on tänaseks sama loogika ka enda pakettidesse sisse viinud,” toob Hiiepuu näite Elisa müügiedust.

Kõigil kolmel teleoperaatoril on võimsad müügiorganisatsioonid.Elisa suur võit on ühtlasi tunnustus nende müügiinimeste tööle.Teatavasti on Elisal Eesti üks suuremaid telemarketingi üksusi. “Telemüük on üks kanal, mille kaudu oleme Elisa strateegiat ellu viinud. Kindlasti on see olnud oluline, kuid vähemtähtsad pole ka Elisa esindused, “ kommenteerib Andrus Hiiepuu.


Äripäeva andmetel võttis Elisa esimese kolme kuu jooksul juurde 8526 mobiilinumbrit, samas EMT kaotas 3454 ja Tele2 5049. Samuti liikus Elisa juurde enim tavatelefoninumbreid ehk 1940, edestades ligi 600ga teiseks tulnud Tele2. Elion kaotas samal ajal 3403 numbrit.Viimase kahe aasta jooksul on tänu erinevatele tegevustele Elisa kliendibaas kasvanud ligi 150 000 kliendi võrra.


 

Osale arutelus

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Hilleberg is looking for an QUALITY MANAGER

Finesta Baltic OÜ

19. oktoober 2017

ESSVE Estonia otsib TURUNDUSJUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

01. oktoober 2017

Teabevara