7 reeglit müüva e-kirja koostamiseks

Winter Media Group juhataja Tanel Talve: “E-maile loetakse järjest enam nutitelefonides. Seda tuleb kirja koostamisel arvestada.”

Näiteks EMT müügist on nutitelefonide osakaal 55%, eelmise aastaga võrreldes kasvas nutitelefonide müük pea poole võrra. Kirju loetakse mobiiltelefonides, mitte enam arvutis. Näiteks USAs loetakse e-mailidest 23% mobiiltelefonis. Eestis võiks see osakaal olla sama.”

Samuti tuleb arvestada, et nädalavahetusel loetakse e-maile eelkõige telefonides, samas esmaspäeval eriti telefone e-maili lugemiseks ei kasutata.

7 REEGLIT müüva e-kirja koostamiseks
• e-kirja laius 450-500 pikselit (tavalised e-kirjad 550-600 pikselit) ja e-kirja soovituslik kogumaht 70kb;
• 60/40 on soovituslik teksti ja piltide suhe;
• Ärge kasutage flash ja gif animatsioone, piltidele lisage ALT-tagid;
• Pakkumise sõnum pange e-kirja algusesse. Ärge pange algusesse pilti ega suurelt oma logo. Lugeja näeb seda esialgu tühja kastina ja see ei müü.
• Call-to-action elemendid olgu eristuvad (“osta” või “loe lähemalt”);
• Hoiduge tumedatest taustadest koos valge tekstiga (taust võib kaduda ja siis on valge tekst valgel taustal)
• Hoidu sõnades: riskivaba, tellimus, pakkumine, soodus jms

Testige, testige, testige!

See lugu on saadetud otse seminarilt Kuidas koostada head uudiskirja?

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara