7 reeglit müüva e-kirja koostamiseks

Winter Media Group juhataja Tanel Talve: “E-maile loetakse järjest enam nutitelefonides. Seda tuleb kirja koostamisel arvestada.”

Näiteks EMT müügist on nutitelefonide osakaal 55%, eelmise aastaga võrreldes kasvas nutitelefonide müük pea poole võrra. Kirju loetakse mobiiltelefonides, mitte enam arvutis. Näiteks USAs loetakse e-mailidest 23% mobiiltelefonis. Eestis võiks see osakaal olla sama.”

Samuti tuleb arvestada, et nädalavahetusel loetakse e-maile eelkõige telefonides, samas esmaspäeval eriti telefone e-maili lugemiseks ei kasutata.

7 REEGLIT müüva e-kirja koostamiseks
• e-kirja laius 450-500 pikselit (tavalised e-kirjad 550-600 pikselit) ja e-kirja soovituslik kogumaht 70kb;
• 60/40 on soovituslik teksti ja piltide suhe;
• Ärge kasutage flash ja gif animatsioone, piltidele lisage ALT-tagid;
• Pakkumise sõnum pange e-kirja algusesse. Ärge pange algusesse pilti ega suurelt oma logo. Lugeja näeb seda esialgu tühja kastina ja see ei müü.
• Call-to-action elemendid olgu eristuvad (“osta” või “loe lähemalt”);
• Hoiduge tumedatest taustadest koos valge tekstiga (taust võib kaduda ja siis on valge tekst valgel taustal)
• Hoidu sõnades: riskivaba, tellimus, pakkumine, soodus jms

Testige, testige, testige!

See lugu on saadetud otse seminarilt Kuidas koostada head uudiskirja?

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Hilti otsib MÜÜGIESINDAJAID

Manpower OÜ

06. detsember 2017

Äripäeva infopank otsib ÄRIKLIENDIHALDURIT

Äripäev AS

01. detsember 2017

Teabevara