Eelmüük: action-draama "Müügijuht kahe tule vahel"

Kuni mai lõpuni on ainult Best Salesi Uudiskirja tellijatel võimalus soetada erihinnaga eelmüügipääsmed müügirahva selle aasta suursündmusele.

MÜÜGIJUHTIMISE AASTAKONVERENTSI "MÜÜGIJUHT KAHE TULE VAHEL" PROGRAMM

9.50-10.00 Konverentsi avasõnad
Konverentsi modereerivad Igor Rõtov ja Aira Tammemäe

10.00- 12.00 I SESSIOON: Tippjuhi ootused ja nõuanded müügijuhile

10.00 Elisa Eesti juht Sami Seppänen:
Kasumipõhise mõõtmise tugevad ja nõrgad küljed. Kas müügiorganisatsioone on vaja?

Kui hea ja ammendav on töötajate innustamine ettevõtte kasumipõhise tulemustasuga päriselt? Kuidas motiveerida müügipersonali tulemustasuga, kui tulemust mõjutavad ettevõtte üldkulud? Kas tuleks pilk suunata ainult müügist tulenevate mõõdikute poole või tuleb leida kompromiss müügipõhise ja kasumipõhise mudeli vahel? Kas müügiorganisatsioone on vaja ka viie aasta pärast?  Kas Googlest saab järgmine e-kanal, kes teab väga hästi juba ette, mis meid huvitab ja mida me internetist otsime? Mida e-pood endast üldse kujutab, kas see on täislahendus või ainult logistiline lahendus? Kas näeme e-kaubandust enda konkurendina või hoopiski töövahendina? 

10.35 Saku Õlletehase juht Margus Kastein:
Suurimad vead, mida müügiorganisatsiooni juhile ei andestata

Ootused müügiorganisatsioonile väljast- ja seestpoolt on väga erinevad, sageli on need isegi vastandlikud. Kuidas leida tasakaal ettevõtte eesmärkide ja välise ärikeskkonna vahel? Milliseid vigu ja miks teevad müügiorganisatsioonid ja nende juhid? Miks mõned (müügi) juhid „valivad poole“ ja kuidas mõjutab see nende tulemusi?
Müügiorganisatsioon ei tee koostööd ainult ettevõtte juhi ja klientidega, vaid ka ettevõtte teiste funktsioonide ja nende juhtidega. Milline on ettevõtte-sisene koostöö problemaatika ning koostöö mõju ettevõtte tulemustele?
Müügiorganisatsiooni ja selle juhi areng – kuidas tehtud vead tulevikus enda kasuks pöörata? Kas ja kuidas saab eksimusi minimeerida - kas inimesed või protsessid?

11.10 Lindström Eesti juht Rain Vääna
Müügitöö väärtustamine: Millist tuge küsida tippjuhilt?

Kas tippjuht vastutab müügiorganisatsiooni tegevuste ja tulemuste eest? Kui oluline on tema roll müügis üldse? Kas tippjuht peab olema ettevõtte parim müügimees? Mida tippjuhid müüvad – kas tooteid ja teenuseid või ideid ja motivatsiooni? Keskastme juhtide dilemma: Kas minu küsimus on piisavalt tähtis pöördumaks tippjuhi poole? Kuidas selekteerida oluline ebaolulisest ja vältida liigset ülespoole liikuvat infomüra? Kas minu juht on tööde vastuvõtja ja kontrollija või viimane kaitseliin läbipõlemise ees? Kas ülesandeid püstitada tegevuste või tulemuste keeles? Tippjuhi muusikal „toeta-toeta-kontrolli“

11.45 “Parim müük 2012” finalistide tutvustus

12.00-13.00 Lõuna

13.00-14.15 II SESSIOON: Tippmüüja ootused ja nõuanded müügijuhile

13.00 Eduelamus OÜ treener ja konsultant Alar Ojastu
Mida ootavad müügiinimesed oma juhilt?

Kas müügijuhiks saab õppida? Vastust otsitakse erinevatest uuringutest. Alar räägib, mida ta on viimase 7 aasta jooksul koolitusturul on näinud. Miks müügikoolitus ei anna soovitud tulemust? Kuidas just müügijuht on oma ametile mittesobivate isiksuseomaduste tõttu müügimeeskonna suurimaks piduriks? Soovitus müügijuhile: Tee seda tööd õigetel põhjustel ja vaata rohkem peeglisse!

13.25 Epicenter Kinnisvara tippmaakler Jüri Preobrazenski:
Kontrolli ja vabaduse tasakaal müügis

Tihtipeale kasutatakse müügimeeste värbamisel argumendiks seda, et müügitöötajal on vabadus organiseerida ise oma päevaplaani ning piiramatu sissetulek sõltub täielikult temast endast. Samas on ettevõtted näinud, et kui müügimeeskonnale liiga palju vabadust anda, võivad langeda tulemused ohtlikult madalale tasemele. Kuidas leida ettevõttes tasakaal sellise kontrolli ja vabaduse vahel?

13. 50 LHV tippmüüja Kaisi Kask:
Kas hea sõber või mõjuvõimas väejuht?

Kellele meist meeldib meie ülemus? Mõnikord leiad ikka end kuskil kohvinurgas töökaaslastega teda kirumas. Enamus meist arvab, et teeks temast tööd paremini, kord on ta liiga karm siis jällegi ei anna piisavalt piitsa. Aga suure tõenäosusega on seal mingi põhjus miks tema on ikkagi müügijuht ja sina mitte. Hea müügijuht on täpselt nii karm ja annab täpselt nii palju präänikut, et sul oleks temast põhjust rääkida ja samas hästi tööd teha...

14.15-15.15 III SESSIOON: Kolm dramaatilist lugu tippjuhi, müügijuhi ja müügiinimese suhtest

14.15 EMT personalidirektor, reaalkallakuga kunstiõpetaja Terje Kuusik:

Suhte algus. Kas eelnevalt häid müügitulemusi näidanud töötaja sobib ilmtingimata ka Sinu meeskonda? Kuidas ja kas on võimalik müügiinimese tegelikke oskusi välja selgitada värbamise käigus? Oma sisetunde usaldamine, see midagi mis ei ole kirjeldatav.

14. 35 Go Traveli juht, Estraveli ja Hansapanga juhikogemusega matemaatik Matti Pruul:

Suhte lõpp. Kuidas jääda väärikaks? Kuidas säilitada teiste väärikus? Vahel tuleb ka headest inimestest loobuda. Ja kui lihtsalt see asi käest ära läheb...

14. 55 Microsoft’i Baltikumi personalijuht, füüsiku haridusega humanitaar Merle Lindmaa:

Kaugjuhtimine nõuab küpsust nii juhilt kui alluvalt. Vana mõtteviisiga ei saa kodus töötada. Usaldus by default! Usaldamatus tuleb ära teenida. Aga tead kui raske on inimest usaldada...

15.15-15.45 energiapaus ja “Parim müük 2012 valimine”

15.45- 16.45 IV SESSIOON: Kahe tule vahel- kuidas toime tulla?

15.45 Treener- konsultant Mihkel Reinsalu:
Erilised persoonid- kuidas juhtida müügimeeskonna “musta lammast”?

Tahaks normaalseid alluvaid! „Normaalne” tähendab sealjuures endasarnast või keskmist. Tippmüüjad ei pruugi olla „keskmised” ka isiksuse tasandil ning siis tuleb toime tulla isiku eripäradega. Kõike harjumuspäratut kipub inimene pelgama. Juttu tuleb raskete persoonide juhtimisest.

15.10 Psühholoogiaprofessor Mare Pork
Kui juhi isiksus kaldub extreme’i...

Tahaks normaalset juhti! Kuid mis on normaalne? Pigem on tegemist subjektiivse hinnanguga, kus oma rolli mängivad nii hindaja kui hinnatav. Mida erilisem isiksus, seda enam tuleb ümbruskonnal leppida ja kohaneda. Juttu tuleb mõningatest  juhitüüpidest ja nende eripäradest.

16. 35 ÜLLATUSESINEJA

16.45-17.00 “Parim müük 2012” võitja väljakuulutamine, MüügiOskar 2012 tseremoonia

Registreeru konverentsile SIIN

aira.tammemae@aripaev.ee või helista tel: 5025548

annika.matson@aripaev.ee või helista tel: 6670 252

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Hilti otsib MÜÜGIESINDAJAID

Manpower OÜ

06. detsember 2017

Global Marine Supply otsib JAEMÜÜGI OSAKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

22. detsember 2017

Teabevara