Indrek Saul: põhjused, miks katkevad kliendisuhted

Radikaalne kliendiõiguste evangelist esitles Best Salesi seminaril "Seaduskuulekas müük" ühes Eesti firmas tehtud uuringut, miks katkevad kliendisuhted.

"Tegin ettevõttes analüüsi," rääkis Saul. Selgusid põhjused:

Esimesel kohal väljatoodud põhjustest oli klientide hinnangul kontakti puudumine. Nii lõpetasid kliendisuhte inimesed, kellega ettevõte ei olnud ise juba väga pikka aega ühendust võtnud. "Me arvame, et oleme oma klientidega pidevalt kontaktis, aga kui hakkad uurima, siis selgub tõde kliendi poolt vaadatuna," kommenteeris Saul mõneti üllatavat tulemust.

Teisel kohal oli kliendiga silmast-silma kohtumise puudumine ehk kokkusaamise puudumine. Ja alles kolmas põhjus oli teise teenuse tarbimine või konkurendi eelistamine.

Selle asemel, et pidevalt uusi kliendikontakte otsida, on vahel mõistlik olemasolevatega tõhusamalt suhelda. "Pikaajaline kliendisuhe toodab iseenesest lojaalsust ja tõenäosus, et klient ühel päeval konkurendi valib, väheneb ajaga oluliselt," selgitas Saul.

Indrek Sauli täispika ettekande saamiseks võta ühendust indrek@saul.ee

Osale arutelus

  • Annika Matson

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Global Marine Supply otsib JAEMÜÜGI OSAKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

22. detsember 2017

Teabevara