Best Sales hakkab testima Eesti müügiorganisatsioone

Alates juunist kuni augusti alguseni teeb Best Sales "Parim müük 2012" raames pimeoste erinevates Eesti ettevõtetes. Mystery Shoppinguna tuntud tehnikat kasutatakse esimeses voorus parimate selgitamisel.

"Meie eesmärgiks on hinnata konkursil osalevate meeskondade müügivõimekust tavapärasele lähedases töökeskkonnas," kirjeldab zürii esimees Äripäeva seminaride ja konverentside osakonna juht Mihkel Reinsalu. Hinnanguid annab kokku kümme þürii liiget. Nemad otsustavad järgmisesse vooru edasipääsejad.

Kokku osaleb konkursil "Parim müük 2012"  kaksteist müügimeeskonda. Esindatud on Eesti müügiorganisatsioonide paremik, telekommunikatsiooni firmadest näiteks kõvad konkurendid Viasat ja Starman, samuti  Tele2. "On hea, et ka jaekett on Diivaniparadiisi näol esindatud, samuti personaliotsinguteenuste pakkuja CV Keskus, kindlustus ja B2B sektor. Tõsist konkurentsi pakub neile kindlasti Lindomare OÜ, kes teatavasti loob LHV nimel kontakte kaubanduskesksutes," kommenteerib konkurssi Best Sales toimetaja ja ettevõtmise üks initsiaator Annika Matson.

Parim Müük 2012 võitja kuulutatakse välja Müügijuhtimise aastakonverentsil 13. septembril. Rohkem infot Müügijuhtimise aastakonverentsi esinejate kohta SIIN

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara