Elukindlustuse müügiargument on surm

SEB Elu- ja Pensionikindlustus avaldas, et elukindlustus-kaitsega lepingute väljamakstud hüvitiste arv on suurenenud 15%. On see nüüd põrutav müügiuudis või kurb sündmus?

On see nüüd põrutav müügisõnum või kurb uudis?

SEB Elu- ja Pensionikindlustuse juhatuse esimehe Indrek Holsti sõnul on paratamatult  nii elu- kui ka kahjukindlustuse hüvitiste taga toimunud õnnetus: olgu selleks avarii, põleng või ka nt luumurd. Oluline on teadvustada, et õnnetused inimeste ja varaga siiski juhtuvad ning nende tagajärgesid on hõlpsam kindlustusega leevendada. Ilma kindlustuseta oleks see tihtipeale võimatu. "See, et kahjude kasv on 15% ei tähenda tingimata surmade arvu kasvu. Ka antud juhul on tegemist pigem õnnetusjuhtumite kasvuga nagu pressiteates on viidatud. Proportsionaalselt äri kasvuga kasvab ka väljamaksete maht," selgitab Holst.

Öeldakse, et kõige parem müügimees on rahulolev klient. Kuidas see väide elukindlustusäris töötab? "Klient, kellega on õnnetusjuhtum toimunud ja talle on näiteks päevarahad välja makstud, kindlustab ennast igal juhul ise edasi. Ka soovitaks meid oma sõbrale enam kui 40% meie klientidest. Seda mõõdame igakuiselt,” toob Holst näite. SEB Elu- ja Pensionikindlustuses pannakse suurt rõhku sellele, et kliendile oleks lahti seletatud ka toote sellised nüansid, millistel juhtumitel hüvitamist ei toimu. Oluline on võimalikult kiire ja asjakohane kahjukäsitlus, et põhjendatud kahjude korral saaksid hüvitise saajad enda eluga edasi minna. “Kindlasti on raske väita, et teeme õnnelikuks või siis väga rahulolevaks pere, kes on surma tõttu kaotanud ühe lähedase inimese. Samas, olles tänu kindlustusele tagasi maksnud laenu, saame väita, et kindlustusest on sel hetkel väga suur abi finantsilistest raskustest üle saamisel,” toob Holst välja elukindlustuskaitse olemuse.

Holsti sõnul ostetakse kõige enam riskikaitseid ikka seoses kohustuste kasvuga. Kui on laen, siis võiks või isegi peaks olema ka kindlustus. “Eriti siis, kui tegemist on noore perega, kes pole jõudnud ootamatusteks midagi säästa,” rõhutab Holst.

Täna avaldatud andmetel tõusid SEB Elu- ja Pensionikindlustuse klientidele välja makstud kindlustushüvitised aasta esimese seitsme kuuga koguni 15% võrreldes 2011. aasta sama perioodiga. Kokku on kindlustusselts tänavu hüvitanud 288 kahjuotsusega üle 546 000 euro.

 

Osale arutelus

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Post11 otsib MÜÜGIOSAKONNA JUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

27. september 2017

Globalsun otsib päevitus- ja ilutoodete MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

05. oktoober 2017

Digitrükk is looking for a EXPORT SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

02. oktoober 2017

Teabevara