Atria Eesti kasvatas juulis marineeritud liha ja toorvorstide müüki kolmandiku võrra

Atria Eesti lihatööstus kasvatas juulis marineeritud liha müüki eelmise aastaga võrreldes 30 protsenti, toorvorstide müügimaht kasvas 35 protsenti.

“Juba kevadel täheldasime ðaðlõkkide ja grill-lihade läbimüügi kasvu ning juuli 30-protsendine müügi kasv kinnitab trendi. Tarbijad eelistavad järjest enam kvaliteetsest ja kodumaisest toorainest valmistatud toitu ning see annab tunda Atria Eesti müüginumbrite kasvus,” ütles Atria Eesti müügi- ja turundusdirektor Margus Masing.

 Müügimenukid olid juba klassikasse kuuluvad Maks & Mooritsa ðaðlõkk klassikalises marinaadis ja Wõro searibi punases marinaadis. Hästi võeti vastu ka mitmeid uusi tooteid nagu Maks & Mooritsa barbeque ribiliha, mustsõstra barbeque grill-liha ja jogurtimarinaadis grill-liha.

 “Toorvorstide 35-protsendise müügimahu kasv näitab, et kõrge lihasisaldusega maitsvad uued tooted on leidnud kindla koha klassikaliste tarbijalemmikute kõrval. Näiteks 95-protsendilise lihasisaldusega VK toored grillvorstid lambasooles on juba aastaid üks toorvorstide müügihittidest,” lisas Margus Masing.

 Maks & Mooritsa jahutatud hakklihade müük kasvas juulis möödunud aastaga võrreldes 23 protsenti.

 Maks & Mooritsa, Wõro ja VK kaubamärkide all on Atria tooteportfellis sel hooajal kokku 9 grill-liha sorti, 8 erinevat ðaðlõkki, 4 sorti grillribi, 9 nimetust toorvorsti, 14 sorti grillvorsti ning kaht sorti grillpihvi.

 Atria Eesti kasutab oma toodetes Atria Eesti Lõuna-Eestis ja Läänemaal asuvatest  seafarmidest pärit toorainet.

Osale arutelus

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Globalsun otsib päevitus- ja ilutoodete MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

05. oktoober 2017

Digitrükk is looking for a EXPORT SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

02. oktoober 2017

ESSVE Estonia otsib TURUNDUSJUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

01. oktoober 2017

Teabevara