Estonian Airi klienditeenindus kriisis

Estonian Airi kommunikatsioonispetsialist Maris Talvar kinnitas, et nende üldmeiliaadressile tulnud kirjadele vastamisel on olnud viimastel nädalatel pikad järjekorrad. Seetõttu on ette tulnud viivitusi klientidele vastamisega.

"Tunnistame situatsiooni problemaatilisust. Puhkuste perioodi ja reisijate arvu tõusu tõttu on meie vastamiskiirus tõepoolest aeglustunud. Oleme ümber vaatamas meie protsesse ning loodame sarnaseid juhtumeid edaspidi vältida. Oleme lisamas töökäsi ja korraldanud ringi sisemisi protseduure, et olukorda parandada,” kommenteeris Estonian Airi kommunikatsioonispetsialist Maris Talvari Äripäeva teemaveebile Best Sales.

Kas koondamistega on liiale mindud?

Aripaev.ee  avaldas 20. juulil teate, et Estonian Airi administratsioon väheneb lähikuudel 19 töötaja võrra. Talvari sõnul mainitud koondamine klienditeenindajaid ei puuduta. Siiski kinnitas Talvari, et hiljuti lahkus Estonian Airi müügimeeskonnast kaks müügijuhi. "Nad lahkusid omal soovil ning nende lahkumine ei ole kuidagi seotud tekkinud ülekoormusega klienditeeninduses," selgitas Talvari.

Miks Estonian Airi klient peab helistama tasulisel numbril?

Talvari põhjendas seda võimalusega pakkuda kliendituge varasema üheksa tunni asemel üksteist tundi. "Klienditeeninduse numbrid on tasulised, et pakkuda pikemaid lahtiolekuaegu. Lisaks võimaldab meie klienditoe osakonnal olla avatud ka nädalavahetustel," selgitab Talvari. .

Üldjuhul on Estonian Air orienteeritud klientide suunamisele internetimüügikeskkonda, kus klient saab ise kõike teha alates reisi planeerimisest kuni pileti väljastamiseni. Keskkonnast saab küsida arvet, maksta krediitkaardiga jne.

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Hilti otsib MÜÜGIESINDAJAID

Manpower OÜ

06. detsember 2017

Teabevara