"Parim Müük 2012" teine voor toimub teaberaporti põhimõttel

"Parim Müük 2012" teine voor toimub teaberaporti (white paper) põhimõttel. Võistlejate eesmärk saada võimalikult palju müügikontakte Best Salesi vahendusel.

Mis on teaberaport ja kuidas seda müügis kasutatakse? Madala reklaamitasemega infoleht, mille ülesanne on pakkujale tuua uusi kuumi müügikontakte ja anda lugejale info keerukamate otsuste ja suuremate ostude langetamiseks. Võistlejad koostavad teaberaporti oma toodete/teenuste või nende firma erilise müügitehnoloogia kohta. See jääb võistlejate valikuks.

Kõigi võistlejate koostatav teaberaport peab mahtuma suurusesse max 1 A4. Äripäeva teaberaportite projektijuht Kristjan Orav nõustab võistlejaid personaalselt. Kristjan annab nõu kõikidele osalejatele, kuidas valida teaberaporti teemat ja sihtgruppi kristjan.orav@aripaev.ee

Võistlejate koostatavad teaberaportid oma toodete/teenuste või nende firma erilise müügitehnoloogia kohta peavad valmis olema 27. augustiks hiljemalt kl 17:00. 

Infoks:
* Kõigile edasipääsejatele pakume võrdselt teaberaporti reklaampinda bestsales.ee lehel.
Bestsales.ee loob 1 teaberaport-bänneri, kus vahelduvad edasi pääsenud 6 ettevõtte teaberaporti pealkirjad.

* Teaberaport-bännerit hoiame bestsales.ee lehel üleval 10 tööpäeva.

* Bestsales.ee koostab igale edasipääsenud ettevõttele registreerimislingi, mis viib Äripäeva serverisse ja sinna laekuvad potentsiaalsete klientide kontaktid, kes teie toodete/teenuste/müügitehnoloogia vastu huvi tunnevad.

* Bestsales.ee loodaval registreerimislingil saate kasutada soovi korral järgnevat infot:
 - Pealkiri ja tutvustav tekst
 - Registreerimisväljad (nimi, e-mail, telefon, aadress, jne). Kohustuslikud on vähemalt nimi ja telefon või nimi ja e-mail.
- Pärast registreerimist kliendile kuvatav tänulehe tekst ja registreerunud kliendile saadetava e-maili tekst (juhul kui registreerimisväljade hulgas on ka e-maili aadress).

* Teil on vabad käed oma firma teaberaportit ise promoda, mis iganes kanalites Twitter, Facebook, LinkedIn, oma kodulehekülg, muud kanalid jne

* Need 3 ettevõtet, mis saavad kõige rohkem kontakte, pääsevad edasi 13. septembri Müügijuhtimise aastakonverentsi raames toimuva võistluse finaali. Võitjale kingib Estonian Air kaks piletit oma otselennule Euroopasse.

Osale arutelus

  • Annika Matson

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara