Bauhof: suunatud pakkumine olulisem kui varem

Klient ootab järjest enam läbimõeldud lahendusi, ka sortimendis ja kaupade asetusloogikas, ütles ASi Bauhof Group turundusdirektor Britte Maidra.

Järgneb Britte Maidra kommentaar:

Kiire elutempo eeldab seda, et poes on sidustooted lähestikku ning ostmine kiire ja lihtne. Selle nimel me Bau­hofis iga päev töötamegi. Oluline on ka kaupluste optimaalne suurus ja hea asukoht.

Muu hulgas oleme suunanud oma tähelepanu Meistriklubi lojaalsusprogrammile. Analüüsides klientide ostuotsuseid ja eelistusi, suudame sortimenti paremini kohandada. Peale selle pakume lisaväärtust koostööpartnerite kaudu.

Ehkki Eesti on väike, ei saa müüa kõike kõigile. Segmenteerimine ja suunatud pakkumised on olulisemad kui kunagi varem, klient hindab õiget pakkumist rohkem kui allahindlust tootelt, mida tal tegelikult vaja ei ole.

Reklaamikanalite puhul teeme valiku sõltuvalt hooajast ja pakkumise sisust. Ei saa öelda, et mõni reklaamikanal on täielikult aegunud vms, pigem sõltub kõik sõnumist, kampaania pikkusest ja klientidest, keda soovitakse kampaaniasõnumiga kõnetada.

Ei ole mõeldav, et kõnetaksime Aiaparadiisi klienti ja Bauhofist ehitusmaterjale ostvat klienti identselt.

Osale arutelus

  • Urve Vilk

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Hilleberg is looking for an QUALITY MANAGER

Finesta Baltic OÜ

19. oktoober 2017

ESSVE Estonia otsib TURUNDUSJUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

01. oktoober 2017

Teabevara